به گزارش خبر گزاری خبر آنلاین ، محمدیان با یاد آوری و مرور مراحل چهار گانه تغییر در رویکرد مشتریان جهت دریافت خدمات و کالاهای مد نظر خود اظهار داشت : باید به طور مداوم روشهای نوین مشتری یابی مورد باز بینی مدیران در هر مجموعه ای باشد.
بهره گیری از هوش محیطی و توجه به تغیرات پیرامونی بخش دیگری از سخنان وی بود که در این خصوص خاطر نشان کرد : در دنیا و پیرامون ما اتفاقات به سرعت در حال وقوع و تحولات در همه عرصه ها به ویژه در حوزه اقتصاد و شاخص های آن در حال رخ دادن است و هر موجودی در این کره خاکی به تغییرات محیط اطراف خود توجه نکند محکوم به فنا خواهد بود لذا سازمان ها نیز از این قاعده مستنثنی نیستند و محکوم به شکست می باشند .
وی افزود : در طول سالیان اخیر محیط اطراف به شدت تغییر کرده است اما برخی هستند که کماکان نا امیدانه نوع فعالیت های گذشته خود را تکرار می کنند .
محمدیان ادامه داد : همه مجموعه ها به اندازه تفکر واندیشه مدیران خود رشد می نمایند و باید قدرت پیش بینی داشته و با گمان سریع تر نسبت به تغییرات، خود را با آن وفق داده و درک کرد.
محمدیان اضافه کرد : کاهش جدی در تغییرات وفاداری مشتریان از جمله مقوله هایی می باشد که باید به آن کلان نگاه کرد چرا که نوع طلبی در رفتار خرید و مصرف به شدت در حال افزایش است و باید به طور مداوم به روشهایی فکر کنیم تا مشتریان از تور ما خارج نشوند .
۴۸
نظر شما