در ۱۷ اسفندماه، پربازدیدترین اخبار به حمله بیانیه‌ای احمدی‌نژاد به دولت روحانی اختصاص داشت.

در صدر اخبار پربازدید امروز سرویس سیاسی ما، دومین بیانیه احمدی‌نژاد و حمله به دولت روحانی بود. او گفت: با کدام مکانیزم با خزانه خالی ۳روزه انبار‌ها پر شد؟ همچنین در خبر پربازدید دیگری درخواست آیت‌الله‌جنتی از روحانی مطرح شد تا نظارت بر شورای شهر و روستا هم شدیدتر شود. در خبر دیگری فاطمه هاشمی گفت: درگذشت پدرم برای ما مبهم است.

در سرویس اقتصادی مخاطبان ما نظر دادند یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رقم خوبی برای دستمزد کارگران است؟ همچنین خبری در بازار پیچید که نزول قیمت دلار همزمان با آرامش بازار سکه را در پی داشت. خبر خوب دیگر اینکه قیمت سهام عدالت اعلام شد.

در سرویس جامعه هم عنوان شد نوروز فقط ۴ روز تعطیل است، نه دو هفته! اینطور که پیداست نباید دلمان را برای 14 روز استراحت صابون بزنیم. یک گزارش علمی هم گفت اگر بعد از عروسی چاق شده‌اید، حتما از ازدواجتان راضی هستید! این گزارش به صورت تجربی تایید شده است. همچنین در این سرویس انتقادات‌تند آخوندی به قالیباف پربازدید بود. او گفت: به‌هیچکس پاسخگو نیستید، وقتی شهرداری قانون می‌فروشد رئیس‌جمهوری چه‌کند؟ این هم دو کلمه حرف حساب بود.

در سرویس فرهنگ و هنر هم حمله تند کیهان به فیروز نادری، نماینده اصغر فرهادی در اسکار تعجب مخاطبان را برانگیخت. پاسخ احسان علیخانی به هواداران چاوشی هم خواندنی بود. او گفت: نیازی به این‌همه فحاشی نیست! همچنین شکل عجیب موهای یک خواننده در «خندوانه» نگاهها را به خود جلب کرد.

در سرویس بین الملل مخاطبان ما باره قانون جدید مهاجرت ترامپ با حذف نام عراق اظهارنظر کردند. در همین رابطه واکنش برخی از اعضای کابینه دولت آمریکا به دستور مهاجرتی جدید پربازدید بود. البته گزارشی درباره بزرگ‌ترین خطر برای ایران هم مخاطبان را جذب خود کرد.

در سرویس آی.تی توضیحات واعظی در مورد فیلتر نرم‌افزار «ویز» پربازدیدتر از بقیه اخبار بود.

 

 

 

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =