بیش از  ۱۷۰ هزار متر مربع عملیات تراش و روکش آسفالت اجرایی شد

مدیر منطقه 9 شهرداری کرج از اجرای بیش از 170 هزارمترمربع عملیات تراش و روکش معابر اصلی و فرعی منطقه 9 شهرداری کرج با صرف بیش از دو هزارتن آسفالت طی سه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید رضا مساعد عنوان کرد: از ابتدای سال 93 تا 9 ماه آخر سال 95 اداره عمران منطقه به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان اقدامات متنوع و مطلوبی را اجرایی کرده است که 170 هزار متر مربع عملیات تراش و روکش آسفالت با صرف بیش از 27 هزار تن آسفالت از جمله فعالیت هایی است که در این زمینه می توان به آن اشاره کرد.
وی در ادامه بهسازی و جدول‌گذاری معابر را نیازی ضروری و اقدامی زیربنایی ذکر و عنوان کرد: با توجه به اینکه اکثر خیابان‌ها و معابر شهر از قدمت زیادی برخوردار است، مسئله زیرسازی معابر جزء اولویت های منطقه می باشد که در این زمینه طی سه سال گذشته منطقه 9 شهرداری کرج، اقدامات مطلوبی درخصوص پیاده وسازی و جدولگذاری اجرایی کرده است.
مساعد در این راستا گفت: به همت اداره عمران منطقه 9 شهرداری کرج طی سال 93 بیش از 19 هزار مترمربع از سطح منطقه با عملیات جدولگذاری و پیاده روسازی بهسازی شد، همچنین طی سال 94 بالغ بر 9 هزار مترمربع و طی 9 ماه سال جاری بیش از دو هزار مترمربع از معابر منطقه با عملیات جدولگذاری و پیاده روسازی ساماندهی شد.
این مسئول افزود: انجام فعالیت‌های عمرانی باهدف کسب رضایت شهروندان صورت می‌گیرد و به بهبود چهره عمومی شهر، ارتقای کیفیت زندگی و افزایش نشاط و شادابی در سطح این منطقه می‌افزاید.
وی با اشاره به اینکه سيستم جمع آوري آب هاي سطحي هنوز به عنوان مساله مهمي در طراحي بافت شهري در نظر گرفته نشده و مشكلات ناشي از آن به وضوح در سطح شهرها ديده مي شود، بر رفع این مشکل تاکید کردوبا مهم ارزیابی کردن مقایسه سیستم های جمع آوری آب های سطحی در سطح شهرها، اظهار داشت: در بزرگراه ها، خیابان ها و ... سیستمی ارائه شود تا علاوه بر ساماندهی هدایت آب های سطحی، تردد عابران به ویژه معلولان تسهیل شود.
مدیر منطقه 9 شهرداری کرج با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در همین راستاجمع آوری و هدایت آب های سطحی سطح منطقه طی سال 93 و 94 با متراژ هشت هزارمترمربع در بلوارعلامه جعفری، بلوار نبوت، ضلع جنوبی بلوار سرداران وحد فاصل خیابان خاقانی، بلوارعلامه جعفری، چهارصد دستگاه، جاده محمد شهرودولت آباد توسط حوزه عمران منطقه 9 شهرداری کرج به اجرا درآمده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =