در ۱۸فروردین، خبر حمله موشکی آمریکا به سوریه بازتاب‌های زیادی در پی داشت و البته اخبار ترافیک و بی‌نظمی در تهران هم پربازدید بود.

در سرویس سیاسی، امروز سه نقل قول از سه چهره سیاسی پربازدیدترین اخبار بود. در اولین نقل قول مردم توضیحات حاجی‌دلیگانی درباره مصاحبه‌اش با موضوع کاندیداتوری رئیسی را خواندند. دومین نقل قول به سخنان مهدی چمران اختصاص داشت. او گفت:  نه جلیلی میثاق‌نامه جمنا را امضا کرده و نه میرسلیم. اینطور که پیداست طرفداران جلیلی برای ماندن در انتخابات، حاضر و آماده اند. سومین نقل قول هم به حسام الدین آشنا اختصاص دارد که نوشته: آقای ضرغامی مردانگی کنید ادمین‌های بازداشت شده را آزاد کنید!

در سرویس اقتصادی مردم از دام برخی بانکداران برای سپرده‌ها مطلع شدند. همچنین آنها ترامپ دردسرساز  را بهتر شناختند. در این سرویس اعلام شد سیر ارزش دلار آمریکا با روند کاهشی در حال سقوط است.

در سرویس فرهنگ و هنر خر درگذشت بازیگر و کمدین سرشناس پیچید و هوادارانش را اندوهگین کرد. در این سرویس بازنشر حقایقی از قول علی عبدالمالکی در «دورهمی»  را مردم پسندیدند. همچنین مردم مطلب "وقتی بازیگر سرشناس ترجیح می‌دهد اربابی فقیر باشد تا نوکری ثروتمند" را پسندیدند.

در سرویس جامعه خبر آغاز به کار «تاکسی اینترنتی»شهرداری تهران با ثبت نام 11 هزار نفر پربازدیدترین مطلب بود. در این سرویس عنوان شد ترافیک شدید در اطراف محل برگزاری ماراتن تهران مردم را کلافه کرده است. یک زن زندانی هم درد و دل کرد: می‌خواستم کار کنم و موفق باشم، حالا در زندانم!

در سرویس بین الملل خبر پیچید جنگنده‌های روسی ادلب را به شدت بمباران کردند. همچنین عنوان شد الشعیرات به شکل کامل منهدم شده است. در این سرویس واکنش پوتین به حملۀ موشکی آمریکا به سوریه هم مورد توجه مخاطبان بود.

در سرویس فناوری اطلاعات عنوان شد سامسونگ محکوم شده است و صدور دستور پرداخت ۱۱.۶میلیون دلار خسارت به هوآوی باعث شد این شرکت حسابی متضرر شود.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم مردم از مهمترین کار ترامپ در تخت خواب شوکه شدند!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 652374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =