امیر قلعه‌نویی ادعا کرد تیمش بهترین خط حمله دنیا را همراه با بارسلونا دارد.

او پیش از بازی با سایپا گفت: «خوشحالم که در عرض شش ماه دو بار استقلال را آسیایی کردم، تیم ما بعد از بارسلونا دومین خط حمله خطرناک جهان را در اختیار دارد و آقای گل لیگ برتر هم استقلالی است.»

امیر قلعه‌نویی پس از پایان آخرین تمرین تیم استقلال درجمع خبرنگاران گفت: «معتقدم اگر مقابل تیم فیزیکی سایپا پیروز شویم 90 درصد راه قهرمانی را پیموده‌ایم، در هر صورت سایپا دارای مدیریت و بازیکنان بسیار خوبی است و ما روز پنج‌شنبه دیدار دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت. امیدواریم با پیروزی مقابل سایپا و گرفتن روحیه مضاعف به استقبال بازی با ام‌صلال در لیگ قهرمانان ‌آسیا برویم.»

قلعه‌نویی همچنین درباره برخی مسائل حاشیه‌ای استقلال از جمله بحث مجتبی جباری و میثم منیعی گفت: «من همواره آدم صادقی هستم، درباره جباری بحث اخراج مطرح نبود بلکه او مدتی دور از تمرینات بود و سرانجام موضوع با نشستی در کمیته انضباطی باشگاه برطرف شد. درباره صحبت‌های زرینچه حرفی نمی‌زنم چرا که دیگر آن مسئله تمام شده است اما از برخی دوستان مطبوعاتی به شدت گلایه دارم، البته منظورم همه آن‌ها نیست اما برخی از خبرنگاران به دنبال آخرت خود نیستند. در مسئله میثم مینعی با آنکه من کوچک‌ترین برخوردی با این بازیکن نداشتم و حتی او را ندیدم اما مطلب دروغی درباره درگیری من با این بازیکن بر روی برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و به راحتی با احساسات 20، 30 میلیون هوادار بازی کردند»

قلعه‌نویی درباره حاشیه‌های پیش آمده در آستانه قهرمانی استقلال گفت: «این حاشیه‌ها بسیار زیاد است، زمانی که من از مالزی به ایران آمدم همه بر سر من ریختند به جرم اینکه باید تیم ملی را با برنامه پیش می‌بردم اما من در بدترین شرایط تیم ملی را تحویل گرفتم و این تیم در رده‌بندی آسیایی تیم اول بود.» قلعه‌نویی ادامه داد: «شاید عده‌ای از قیافه امیر قلعه‌نویی خوششان نمی‌آید! من به زرینچه کاری ندارم اما این پروژه برای بار سوم است که در کنار استقلال کلید می‌خورد. یک بار در دوران اول حضورم در استقلال، یک بار در زمان صمد مرفاوی و یک بار هم امسال.» قلعه‌نویی گفت: «امیدوارم لطف خدا شامل حال ما شود و روز پنج‌شنبه بتوانیم بازی را مقابل سایپا ببریم و با کسب شش امتیاز از دو بازی قهرمان شویم. صددرصد قول می‌دهم که در لیگ قهرمانان آسیا از گروه خود صعود می‌کنیم.» او همچنین درباره خبر پیشنهاد یک میلیاردونیمی خود گفت: «بحثی که گفته بودم مربوط به گذشته بود که نمی‌دانم باز هم برخی خبرنگاران آن را چگونه مطرح کردند، در هر صورت آن مربوط به زمان گذشته بود که تیمی دچار بحران شده بود و من را می‌خواست اما من استقلال را انتخاب کردم و این پیشنهاد برای اکنون نیست.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 6605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۷
    0 0
    آقای عزیز از قدیم گفتند جوجه(بهترین خط حمله) روآخرپاییز(یعنی6اردیبهشت)می شمارند.
  • سهيل IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
    0 0
    آخرين رده بندي باشگاهها توسط فيفا : 1- بارسلونا 2- استقلال قلعه نويي 3- چلسي 4- ليورپول 5- بايرن مونيخ 6- رئال مادريد
  • حسین IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۳
    0 0
    چیییییی میگی!!!!!!! بیخیال مربی آخه تا پرسپولیس مونده رده2 به کسی نمیدن
  • amir IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۹
    0 0
    اين كجا آن كجا
  • حسین IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۰
    0 0
    آقای قلعه نوعی با این ادعا که گفته استقلال و بارسا بهترین تیمهای هجومی هستند حتما خودشو گواردیولا برهانی ساموئل اتئو حساب میکنه.
  • حسین IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۰
    0 0
    تیم بعد از بارسلونا از تیم دسته دومی مس رفسنجان خورد.جالبه آقای ژنرال از این ادعاها نکنه.
  • وحید IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
    0 0
    حالا تازه خوبه با تفاضل گل قهرمان شدید
  • سعید IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    0 0
    حالا خوبه نگفته تراختور اوله
  • سعید IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    0 0
    حالا خوبه نگفته تراختور اوله