تو حالا یک شیر ونیز دارى و ما یک بَبرِ کُرد/ پیام تبریک گروه تئاتر تازه به نوید محمدزاده

گروه تئاتر تازه در پیامی به دست آوردن شیر ونیز را برای فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» به نوید محمدزاده تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه تئاتر تازه و گروه نمایش «پچ‌پچه‌های پشت‌خط نبرد» پیام تبریکی را به مناسبت موفقیت نوید محمدزاده در جشنواره فیلم ونیز، خطاب به این عضو گروه‌شان منتشر کردند.

در این پیام آمده است: «چند سال بايد زحمت كشيد؟ سر چند تا تمرين در پلاتوهاى دانشگاه بايد رفت؟ چندبار بايد در بازبينى‌ها رد شد؟ چند 10 دفعه بايد سر تمرين دعوا كرد، قهر كرد، تمرين را رها كرد؟ بعد برگشت خنديد و همه ‌را شگفت‌زده كرد؟ چند صد دقيقه پشت صحنه‌ هر اجرا بايد ايستاد، با چشمان بسته ديالوگ‌ها را مرور كرد، با استرس از درزهاى ديوار تماشاگرها را نگاه كرد و با انرژى و با تمام وجود بازى را شروع كرد؟ چند هزار رورانس را بايد تجربه كرد؟ و چندبار بايد بغض و سكوت كرد و بهت‌زده تماشا كرد كه لحظه‌ها و بازى‌هاى نا‌بت توقيف مى‌شه؟ چندتا پرسش ديگر مى‌شود از اين مسير پرمشقت و پربارى كه تو پيمودى پرسيد؟ تو كه نويدبخش تئاتر و سينماى ايران... و حالا جهان شدى. نويد محمدزاده تو به همه‌ ما و نسل ما يادآورى كردى كه بايد دويد و تلاش كرد و از همه مهم‌تر روح بزرگ داشت. تو حالا يک شير ونيز دارى كه دو بال باارزش دارد، و ما يک بَبرِ كُرد كه قلبی بزرگ. از طرف هم‌گروهی‌هایت در گروه تئاتر تازه و تئاتر «پچ‌پچه‌هاى پشت خط نبرد».»

شامگاه شنبه ۱۸ شهریور نوید محمدزاده موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مردِ بخش افق‌های نو جشنواره ونیز شد.

اجرای نمایش «پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد» به نویسندگی علیرضا نادری و کارگردانی اشکان خیل‌نژاد پس از بازگشت نوید محمدزاده از ونیز، از تاریخ ۲۱ شهریور در پردیس تئاتر شهرزاد از سر گرفته خواهد شد.

 

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =