«سید محمد حسینی» رهبر گروه موسوم به «ری استارت» در پیام تلویزیونی خود به پیروانش دستور داده تا پس از یک ضرب‌الاجل زمانی مشخص٬ تعداد معینی از مامور امنیتی را به قتل برسانند و همسران و فرزندان‌شان را نیز به آتش بکشند و سپس فیلم‌هایش را برای شبکه‌ء تلویزیونی او ارسال نمایند.

هدف طراحان و جریان‌هایی که «محمد حسینی» را مانند یک عروسک خیمه‌شب‌بازی به جلو انداختند و هدایت می‌کنند٬ مشخصاً پروژهء «داعشی» کردن فضای ایران است.

هدفشان این است که همان تصاویر وحشتناکِ سر بریدن و آدم‌سوزی و جگر خوردن که توسط  داعش از سوریه و عراق در شبکه‌های اجتماعی به طور گسترده پخش می‌شد٬ این بار از داخل ایران منتشر شود.

هدفشان شوکه کردن جامعه ایران و منفعل ساختن آن از طریق رعب و وحشت و حیرت است٬ تا در چنین فضایی طرح‌های دیگرشان را پیاده کنند.

 آن‌ها به خوبی میدانند که اگر اولین ویدئوها - یا حتی یک فیلم - از آدم‌سوزی و قتل زنان و کودکان بیگناه از داخل ایران بیرون بیاید و به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های جهان پخش شود٬ همهء معادلات موجود تغییر خواهد کرد و جریان «اعتراضات» وارد فاز جدیدی خواهد شد.

طراحان «ری استارت» به منظور هم‌زبانی با نسلِ جوانِ «دیجیتال» و استفادهء ابزاری از این گروه سنی٬‌ دعوت‌هایشان به خشونت را به اسم «چالش» مطرح می‌کنند و به منظور انگیزه بخشیدن به این جنایت‌ها و برانگیختن حس آرمان‌گرایی این جوانان٬ وعدهء «آسمانی» اسقرار «حکومت کوروش» را به آن‌ها می‌دهد. این گروه تا کنون مسئولیت صدها آتش‌سوزی را بر عهده گرفته است.

—---—

در این هنگام٬ فعال سیاسی و «حقوق بشر» ایرانی مقیم اروپا در صفحهء فیس بوکش پوسترهای مارتین لوترکینگ را منتشر می‌کند و به نقل از او می‌نویسد:‌ « گفته‌ايد که اقدامات ما-هر چند مسالمت‌آميز-اما به سمت #خشونت کشيده می‌شود. آيا اين بحث غيرمنطقی نيست؟  آيا مانند محکوم کردن يک فرد مال‌باخته به جرم اين که مالکيت پولش، موجب عمل دزدی شده، نيست؟ »

این فعالان سیاسی که در طول این سال‌ها مدام در رسانه‌های فارسی زبان و شبکه‌های اجتماعی٬ نه فقط «اصلاح‌طلبان» که «روح» اصلاح‌طلبی را در جامعه نشانهء گرفته بودند و با واژه‌سازی‌های مغرضانه همچون «استمرارطلبی» بر پیکر نحیف آن مشت می‌کوبیدند و ۲۴ ساعته سم یاس و پوچ‌گرایی و انفعال را در رگ‌های ملت تزریق می‌کردند٬ امروز با مشاهدهء این خشونت‌ها طبع آرمانگرایی‌شان گُل کرده و پوستر مارتین لوترکینگ را بر روی تصویر سید محمد حسینی و البغدادی و ترامپ و نتانیاهو و بن سلمان می‌چسبانند.

اما خوب است بدانند که «اعتراضاتی» که به چنین جریان‌های مخوف و طرح‌های سبوعانه و جوسازی‌ها و تبلیغات مغرضانه آلوده شد٬ دیگر کم‌ترین مشروعیتی در پیشگاه جریان‌های صلح‌طلب و آزادی‌خواه و عدالت‌جو و اخلاق‌مدار واقعی ندارد! هر چند هم که در آغاز در رنج‌ها و نارضایتی‌ها و مطالبات واقعی و مشروع جامعه ریشه داشته.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    0 1
    حسینی جاسوس خودمون هست