معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: اولین مرکز آموزش تخصصی کفش استان زنجان در شهر هیدج به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان، ايرج احمدي با اعلام این خبر افزود: راه اندازی اولین مرکز آموزش تخصصی کفش جزو برنامه های اقتصاد مقاومتی سال 96 شرکت شهرکهای صنعتی استان و خوشه کفش بود که با همکاری ذی نفعان خوشه و اعضای اتحادیه تعاونی تلاشگران هیدج آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش در حوزه های مختلف اظهار داشت: این مرکز به منظور ارائه آموزش های مهارتی و تخصصی برای کارگران شاغل در صنعت کفش راه اندازی گردیده است.
احمدی ضمن تاکید بر اهیمت عملکرد خوشه ای در صنایع اظهار داشت: با توجه به اينكه در شهر هيدج بيش از 100 كارگاه توليد كفش با اشتغالزايي 1000 نفر مشغول فعاليت بودند و به نوعي مي توان اين شهر را قطب توليد كفش اسپرت و بچه گانه دانست لذا شركت شهركهاي صنعتي با همكاري و همراهي توليد كنندگان كفش اين شهر نسبت به تشكيل خوشه كفش هيدج اقدام كرد و هم اينك اين خوشه در سال دوم فعاليت خود قرار دارد و فعالیت های موثری از جمله بازديد از نمايشگاههاي مختلف، برگزاري دوره هاي آموزشي و برندسازي در این مدت انجام داده است.
 در ماه گذشته نیز 3 طرح در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی از جمله اولین مرکز طراحی و مدلسازی کفش در شهر هیدج به بهره برداری رسیده بود.

 

 

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 759267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =