۰ نفر
۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵

مربیانی که متخصص انداختن تیم از لیگ برتر به دسته یک هستند و هیچ کارنامه‌ای در طول دوران مربی‌گری خود ندارند به سرمربی تیم ملی حمله می‌کردند چرا ما مراکش را با گل به خودی مدافع حریف شکست دادیم؟ در جام جهانی روسیه هزاران واژه غیربهداشتی علیه تیمی سرازیر شد که به اسپانیا یک باخت خفیف داد و مقابل پرتغال مساوی کرد!

از چند شب قبل که تعداد شکست های تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم های عربی به دو باخت در حدود 24 ساعت رسید خیلی ها با خود گفتند چرا باید توقع معجزه داشته باشیم؟ مگر امکانات ما قابل مقایسه با تیم های عربی است؟

منهای باخت استقلال اما باید بگوییم پرسپولیس با عنایت به مشکلاتی که روی نیمکت داشت، بازی خوبی را مقابل الدحیل به نمایش گذاشت. شکست پرسپولیس قابل تحمل تر از آن 3 گل عجیب در ورزشگاه آزادی بود که وارد دروازه استقلال شد.

با این همه وقتی سرمربی وقت تیم ملی همین امکانات شایسته را از فدراسیون فوتبال مطالبه می کرد از سوی منتقدان متهم به زیاده خواهی می شد.

مربیانی که متخصص انداختن تیم از لیگ برتر به دسته یک هستند و هیچ کارنامه ای در طول دوران مربیگری خود ندارند به سرمربی تیم ملی حمله می کردند چرا ما مراکش را با گل به خودی مدافع حریف شکست دادیم؟
کارلوس کی‌روش

در جام جهانی روسیه هزاران واژه غیر بهداشتی علیه تیمی سرازیر شد که به اسپانیا یک باخت خفیف داد و مقابل پرتغال مساوی کرد!
درخواست بازی تدارکاتی و امکاناتی شایسته مانند زمین تمرین مناسب و لباس های آبرومند برای تیم ملی جرم بود اما امروز همه باخت های پر گل و کم گل مقابل تیم های عربی هیچ ایرادی ندارد!

این تفاوت هاست که ما را به این نتیجه می رساند دشمنی ها با کی روش نه از سر دلسوزی برای فوتبال ایران که ریشه در حسادت ها و کینه ورزی ها داشت! مایه تاسف است که امروز نمایندگان ایران این طور مقابل تیم های عربی نتیجه می گیرند.

مسلما هیچ کدام ما از باخت خوشمان نمی آید و فارغ از هر بحثی دوست داریم استقلال و پرسپولیس در بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا، این شکست ها را جبران کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
    59 24
    احسنت
  • بی نام A1 ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
    15 17
    7 شهریور هم گذشت پس چرا کی روش به ایران نیومد؟
  • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
    16 31
    بازیکنان ایران توانایی فنی ندارند ، پارسال هم منصوریان رو به خاطر این که به تیم ملی بازیکن نداد اخراجش کردن اگر آقای کی روش ادعاش می شد حداقل مراکش رو می بردیم با گل بازیکنان خودمون ، کی روش رو از رئال انداختنش بیرون ما تحویلش گرفتیم درسته ما امکانات نداریم و خیلی مشکلات دیگه هست اما این که بخواهیم با کسی مثل گواردیولا یا مورینیو یا دیگران مقایسه کنیم خیلی بده
  • جواد NL ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
    24 34
    نظر شما همه يكطرفه و غير كارشناسيست دقيقا مانند همون افرادي كه از كيروش نقد مغرضانه ميكنند. كيروش باخت و تشويق شد ولي تيمهاي باشگاهي خصوصا قرمزها باخت با بازي ابرومندانه داشتند و شما انرا مستمسك براي دفاع از كيروش قرار ميدهيد فوتبال برد و باخت داره و باختن به تيمهاي قوي ايراد نداره ولي اتوبوسي دفاع كردن و خجالت اور بازي كردن در جام جهاني در شان ملت ايران نيست اگر شجاعانه بازي ميكرد و گلهاي بيشتري ميخورد قابل قبول بود
  • بی نام A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
    4 8
    چه قیاس خنده داری بازی تو جام جهانی با اسپانیاپرتغال کجا بازی با الدهیل کجا