۰ نفر
۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷

تیم فوتبال اسپانیا در جریان رقابت های لیگ ملت های اروپا با نتیجه پرگل ٦-٠ کرواسی را شکست داد. اسپانیا که در جام جهانی با شوک اخراج سرمربی مواجه بود حالا دوباره توفانی شده در اروپا!

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، دو ماه بعد از جام جهاني ٢٠١٨ روسيه نايب قهرمان بازي ها در رقابت هاي ليگ ملت هاي اروپا مقابل اسپانيايي قرار گرفت كه در دور اول حذفي از دور بازي ها كنار رفته بود.

با اين حال ماتادورها كه كار خودشان را با لوييز انريكه شروع كردند، تيم داليچ را با نتيجه ٦ بر صفر در هم كوبيدند تا حالا لاروخا در جدول گروه ٦ امتيازي و كرواسي با يك بازي كمتر بدون امتياز باشد. گل هاي اسپانيا در اين بازي را سائول، آسنسيو، كالينيچ(گل به خودي)، رودريگو، راموس و ايسكو به ثمر رساندند.

اسپانیا پیش از جام جهانی هم ۱۵ ماه رویایی را با لوپتگی گذرانده و در اوج به جام جهانی صعود کرده بود اما رئیس فدراسیون این کشور به خاطر اعلام خبر پیوستن لوپتگی به رئال قبل از جام جهانی این مربی را اخراج و به جایش هیه رو را روی نیمکت گذاشت تا تیم مدعی به تیمی بی خطربدل شود! حالا اسپانیایی ها احتمالا افسوس آن اتفاق را می خورند و باقی تیم های رقیب شکر می کنند مربی اسپانیا هیه رو بوده است!

۴۱۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =