۰ نفر
۲۳ آذر ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۶

گروه «سفیران» در چهارمین روز بخش رقابتی پاپ جشنواره، اجرایی بی‌حاشیه داشت

محمود توسلیان: حالا دیگر تأخیر در اجرای برنامه‌های مرکز فرهنگی هنری انقلاب اسلامی (برج آزادی) عادی شده و کسی هم نیست که بابت این اتلاف وقت از مردمی که پول داده و بلیط خریده‌اند پوزش بخواهد. البته نه فقط این اتفاق نمی‌افتد بلکه گاهی برگزارکنندگان برخوردی نامناسب و ناملایم حود را صاحب همه چیز-حتی وقت ارزشمند مردم علاقه‌مند می‌دانند.

چهارمین روز بخش رقابتی پاپ در حالی برگزار شد که تماشاگران ۱۵ دقیقه‌ای با معطل شدند تا گروه «سفیران» به سرپرستی انید ترکاشوند و خوانندگی امید جعفری به روی صحنه بیاید. این گروه به محض ورود دو قطعه بی‌کلام به اجرا درآورد که محوریت آن‌ها بر اساس ساز ساکسیفون تنظیم شده بود. 

بلافاصله بعد از اجرای این قطعه، امید جعفری (خواننده گروه) با تشویق گروه خود و با لبخندی با مزه به روی صحنه آمد و ترانه‌ای به نام «زمونه آی زمونه» را خواند که بر روی شعری از عبدالجبار کاکایی ساخته شده بود. پس از این ترانه، گروه مجدداً دو قطعه بی‌کلام اجرا کردند که مانند سایر قطعات از ساختار پاپ، با محوریت ساکسیفون برخوردار بود. امید جعفری مجدداً با فیگور خاص خودش که موجب خوشامد و لبخند حاضران در سالن شده بود به روی صحنه آمد و به معرفی اثر پرداخت. ترانه «یک شب بیا به خوابم»، ساخته سعید محمدی مطلق با شعری از عبدالجبار کاکایی توسط این خواننده اجرا شد و سپس گروه برپایه برنامه خود دو بی‌کلام اجرا کردند. 

نکته حایز اهمیت در این اجرا عدم معرفی قطعات بی‌کلام از سوی سرپرست گروه بود. در پایان هم جعفری مجدداً به روی صحنه آمد و ترانه‌ای به نام «فالگیر» خواند که بر اساس شعری از اسماعیل امینی و آهنگ خودش بود. 

گروه موسیقی «سفیران» سال ۱۳۸۷ به سرپرستی امید ترکاشوند، فعالیت خود آغاز را آغاز کرد و توانست در فاصله کوتاهی برنامه‌های متعددی را در سازمان‌ها و اردوگاه‌های دولتی اجرا کند. امیر ترکاشوند (دارمز)، امید جعفری (خواننده)، حسین حاجی‌لویی (فلوت)، علیرضا طاووس (گیتار باس)، هوتن غضنفری (ساکسیفون)، وحید ترکاشوند (پرکاشن) و پویان جوان (پیانو) در این گروه همکاری می‌کنند.
این اجرا بدون هیچ حاشیه‌ای به پایان رسید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =