گروه تروریستی داعش در واکنشی عجیب به حادثه تلخ سوختن کلیسای نوتردام،با استناد به سوره نباء اعلام کرد که این کیفر و مجازات الهی است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک رسانه وابسته به گروه تروریستی داعش با انتشار پوستری حاوی تصویر آتش‌سوزی کلیسای نوتردام شهر پاریس این اتفاق را "یک مجازات برای این مکان ترویج کفر" دانست. این رسانه وابسته به این گروه تروریستی با عنوان جشن داعش خوشحالی خود را اعلام کرد.

گروه رسانه‌ای Al-Muntasir ،  پوستری را منتشر کرد که پس زمینه آن آتش سوزی کلیسای نوتردام خودنمایی می کند، که روی آن نوشته است: کیفر و مجازات الهی!

در ادامه به ساخت کلیسای نوتردام پرداخته است و در برآوردی عجیب نوشته شده است که در سال 1163 ساخت آن شروع و در سال 1345 به پایان رسید و حالا زمان آن رسیده که بگوییم خداحافظ سکولارهای چندگانه پرست!

گروه تروریستی داعش در حالی خوشحالی خود را اینگونه ابراز می کند که جهان در شوک فرهنگی قرار گرفت چرا که این کلیسا تنها متعلق به فرانسوی ها نبود، بلکه برای مردم جهان نماد 9 قرن دینداری بشر بود. (اینجا)

به گزارش وب سایت روزنامه انگلیسی دیلی میل، محققان یک گروه اطلاعاتی متخصص در گروه‌های تروریستی موسوم به گروه SITE اعلام کردند، داعش اقدام به انتشار یک پوستر در فضای مجازی حاوی تصویری از آتش‌سوزی کلیسای نوتردام کرده و روی این پوستر از آیه ۲۶ سوره نبأ، (جَزَاءً وِفَاقًا: کیفری که با اعمال آنها موافق است) در قرآن را نوشته و در بالای پوستر نیز متنی به زبان فرانسوی با این مضمون نوشته است: "ساخت کلیسای نوتردام در سال ۱۱۶۳ آغاز شده و در ۱۳۴۵ پایان یافت اما اکنون زمان خداحافظی با این مکان ترویج کفر شما رسیده است".

این رسانه وابسته به داعش موسوم به رسانه "المنتصر" این حادثه را یک مجازات و عقوبت خوانده است. انتشار این پوستر در حالی صورت گرفته که آتش‌نشانان فرانسوی تا اواخر روز دوشنبه به تلاششان برای خاموش کردن این آتش‌سوزی ادامه دادند؛ اتفاقی که کمتر از یک هفته قبل از عید پاک مسیحیان صورت گرفته است.

پیش از این نیز رسانه المنتصر محتواهایی در ابراز خوشحالی از وقوع حملات تروریستی فرانسه منتشر کرده بود. این در حالی است که دفتر دادستانی شهر پاریس اعلام کرده که با این  آتش‌سوزی فعلا به عنوان یک حادثه برخورد کرده و آن را یک آتش‌سوزی عمدی یا اقدام تروریستی احتمالی نمی‌داند.

310311

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    29 2
    آتش گرفتن قسمتی از مسجد الاقصی را به کدوم سوره ارجاع می دن ؟
  • شمس تبریزی IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    23 11
    فونت عربی روی عکس نشون میده که اونی که فوتوشاپ کرده، دسترسی به فونتهای عربی نداشته و هول هولکی یه چیزی را درست کرده. آقاجان، همون اولی که این کلیسا آتش گرفت معلوم بود از کجا برنامه ریزی شده. بحث داعش و غیر داعش هم در اینجا انحرافیه. به سخنران تورغوزآباد عرض میکنم خر خودتی بی بی.
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
    1 0
    این قوم کج اندیش عقب افتاده غلط زیاد میکنه
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    0 0
    مثلا ادیان اورده شدن که ادمها با هم ادم تر باشن. نشدن که هیچ چی بدتر هم شدن. پس فایدش چیه؟ بزهای بی دین که به هم ضرر نمیرسونن شریف تر از انسانهای دینداری هستن که به اسم دین همدیگرد نابود میکنن.