رییس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی آخرین وضعیت سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر را برای میزبانی لیگ ملت‌ها تشریح کرد و از پایان مراحل تجهیز و آماده‌سازی این سالن تا پایان اردیبهشت‌ماه خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، شهرام عباسی رییس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان این استان در مورد آخرین وضعیت سالن ۶۰۰۰نفری برای میزبانی لیگ ملت‌های والیبال گفت: برای تکمیل و تجهیز این سالن برای میزبانی معتبرترین رقابت‌های والیبال بالغ بر ۲۷میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده که این هزینه با احتساب تعویض کفپوش قبلی با کفپوش ویژه لیگ ملت‌ها بوده و تا به امروز نیز ۱۶میلیارد ریال تخصیص یافته است.
وی ادامه داد: تعمیرات و تجهیز سالن در ۴ بخش ابنیه، تاسیسات مکانیکی و برقی و عمومی در حال انجام است که در بخش ابنیه، رنگ آمیزی کلیه دیوارهای راهروهای طبقه همکف، نرده های داخل و خارج سالن، دامپ های سقف راهرو طبقه همکف، کنتکس و دیوارهای زیرزمین، تارملات کل سالن، تعمیر سنگ پلاک های تخریب شده در قسمت های مختلف نما و داخل، ساب و رنگ و تعمیر پارکت چوبی سالن، تخصیص فضای مجزا برای قسمت خبرنگاران، راه اندازی سونای خشک و آب سرد، تعمیر درب‌ها و دستگیره‌های اتاق ها، تعبیه آب سردکن، تعویض کفپوش، تعمیر و بازسازی سوئیت های ورزشکاران و مربیان و شماره گذاری صندلی‌ها انجام شده است.
وی افزود: برای تعویض کفپوش کنونی با کفپوش استاندارد ویژه لیگ ملت‌ها، کفپوش Gerflor با هزینه ۸میلیارد ریال خریداری و درحال نصب است.
رییس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: در مورد تاسیسات مکانیکی نیز موتورخانه شامل دیگ های حرارتی و بخار ، چیلرها و هواسازها بصورت اساسی تعمیر شد ضمن اینکه سرویس‌های بهداشتی فرنگی نصب و بصورت کامل نیز تعمیر شدند.
عباسی خاطر نشان کرد: در مورد تاسیسات برقی نیز بازسازی و بازبینی کامل سیستم روشنایی با نصب بالغ بر ۱۲۰ عدد چراغ LED برای رسیدن به میزان نور استاندارد انجام گرفته ضمن اینکه کلیه لامپ های مهتابی در طبقه همکف و قسمتی از طبقه زیرزمین با لامپ های LED در جهت نور بهتر و صرفه جویی در مصرف انرژی تعویض شدند همچنین برای ویدئوچک، دوربین صداوسیما و خبرنگاران نیز کابل های کواکسیال و فیبر نوری تعبیه شده‌اند.
وی اضافه کرد: همچنین ۲ دستگاه نمایشگر برای تماشاچیان و ۲ دستگاه نمایشگر امتیازات و تعویض‌های تیم‌ها نیز پیش‌بینی شده و بزودی نصب خواهدشد.
عباسی گفت: در مورد تعمیرات عمومی نیز، ۱۷۰۰ عدد صندلی داخل سالن تعویض و نصب شدند همچنین تعبیه راه های ورود و خروج مجزا برای VIP ورودی بانوان و ورودی عمومی با نصب موانع فیزیکی و شست‌وشو کل سالن اعم از سکوها و قسمت های مختلف انجام گرفته است.
وی در مورد وضعیت محوطه سالن نیز گفت: آسفالت این بخش توسط شهرداری انجام خواهدشد.
عباسی اظهار کرد: تا به این لحظه پیشرفت فیزیکی آماده سازی سالن بالای ۶۰ درصد است و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان اردیبهشت بصورت کامل مورد بهره برداری قرار گیرد.

گفتنی است، هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از ۲۴ تا ۲۶ خرداد به میزبانی ارومیه با حضور تیم‌های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

عکاس: سینا پسران افشاریان

46

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =