نشست خبری بیست و دومین دوره والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، نشست خبری بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا به میزبانی ارومیه و با حضور رئیس فدراسیون والیبال و مسئولین استانی آذربایجان‌غربی برگزار شد.

سیاست دولت افزایش نشاط اجتماعی با کمک ورزش است

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مردم ارومیه علاقمندی وافری به رشته والیبال که پیشینه تاریخی و طولانی در این شهر دارد، دارند و همواره تیم‌های ملی با حضور ملی‌پوشان پرتعدادی از این دیار در مسابقات مختلف حضور دارد ضمن اینکه در کوچه و خیابان، بازی والیبال همواره بین شهروندان شهر ارومیه برگزار می‌شود.
وی بهره گیری از ظرفیت ورزش در افزایش نشاط اجتماعی را یکی از سیاست‌های دولت برشمرد و اظهار کرد: به همین برای کسب دلیل میزبانی رقابت‌های مهم قهرمانی مردان آسیا تلاش و رایزنی کردیم و باید از رئیس فدراسیون والیبال بابت تلاش برای جلب نظر کنفدراسیون والیبال آسیا قدردانی کنیم.
استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: زیرساخت‌های خوبی برای میزبانی از رویدادهای جهانی و منطقه ای در استان فراهم شده بطوریکه در دوسال اخیر آذربایجان‌غربی میزبانی رویدادهای متعدد جهانی و منطقه ای بوده است.
معتمدیان گفت: همه تلاش‌ها بکار گیری شده تا میزبانی شایسته برای این مسابقات باشیم.

ارومیه یکی از مهدهای والیبال است / حرکت کاپیتان تیم ملی درست نبود

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال هم گفت: آذربایجان‌غربی از مناطق بسیار مستعد حوزه‌ والیبال در کشور است و شهر ارومیه، تعداد زیادی بازیکن هم در تیم بزرگسالان دارد و والیبال با گوشت و پوست مردم این استان عجین است.
داورزنی با انتقاد از حرکت شیطنت گونه محمد موسوی کاپیتان تیم ملی در شبکه‌های اجتماعی اظهار کرد: کار بازیکن تیم ملی بیانگر نادیده گرفتن زحمات انجام شده برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا نیست و هتل‌ محل اقامت بازیکنان در ارومیه خوب است و اگر مشکلی هم باشد باید به دور از فضای مجازی مطرح شود و در این خصوص باید مشکلات در خارج از فضای مجازی مطرح و پیگیری شود.
رئیس فدراسیون والیبال به مشکلات پرواز هواپیماها هم اشاره کرد و افزود: مصطفی کارخانه سرپرست تیم و موسوی کاپیتان تیم بدلیل لغو پرواز و نبود بلیط دیرتر از زمان برنامه ریزی شده به ارومیه رسیدند، هرچند کمک سرپرست تیم در ارومیه بود با این حال تمرینات تیم ملی در آرامش برگزار می‌شود و از بازیکنان انتظار داریم به حواشی دامن نزنند زیرا حاشیه به تیم ملی لطمه وارد خواهدکرد
وی گفت: مسئولین استانی آذربایجان‌غربی شرایط بسیار خوبی برای میزبانی رقم زده‌اند و انتظار داریم در آینده در دوره‌های جدید لیگ ملت‌های والیبال با حضور هشت تیم میزبانی آن تورنمنت‌ها را به این شهر و استان واگذار کنیم.

شهرداری ارومیه در لیگ برتر خواهدبود

داورزنی در پاسخ به سوالی درخصوص حضور نماینده ارومیه در لیگ برتر گفت: با صحبت‌های انجام گرفته، حضور تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال قطعی است و تلاش می‌کنیم مشکل گنبد نیز حل شود.

رونمایی از پوستر و سایت فروش بلیط

در این نشست، پوستر رسمی مسابقات (اینجا) و سایت فروش بلیط مسابقات به آدرس vtcket.ir رونمایی شد.

بیست و دومین دوره والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه از ۲۸ مرداد با حضور هجده تیم مدهی قاره پهناور آسیا آغاز می‌شود.

عکاس: علی ارسلانی | خبرنگار: سینا افشاریان

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =