اقامت در هر اتاق این هتل کوچک در شهر برلین تجربه‌ای متفاوت است: اتاق واژگون، اتاق آینه، یک سلول انفرادی بازسازی شده و حتی اتاق‌هایی که مسافران را به ژاپن و نیویورک می‌برند!

محبوبه عمیدی: اگر دنبال هیجان هستید یا می‌خواهید سفر به دنیای فانتزی، زندگی درون کالیدوسکوپ یا یک سیاه‌چال را تجربه کنید، Propeller Island City در برلین می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. این اقامتگاه ترسناک که تخت‌های آن پرواز می‌کنند و اسباب و وسایل درون یکی از اتاق‌ها وارونه چیده شده، توسط Lars Stroschen هنرمند آلمانی طراحی شده است. او تلاش کرده یک «شاهکار هنری زنده» خلق کند و باعث شود مسافران به برلین اقامتی خاطره‌انگیز را در این هتل تجربه کنند.

به گزارش گیزمگ، مسافران می‌توانند از میان 30 اتاق این مجموعه که هر کدام متفاوت از دیگران طراحی شده، یکی را انتخاب کنند و وارد دنیایی تسخیرشده یا صحنه جنایتی شوند که بسیار واقعی به نظر می‌رسد و می‌توانند تصویر آنها را از دنیای واقعی پیرامون عوض کند. در حالی که زندگی در اتاقی که تخت پرنده دارد، حضور در صحنه‌های جرم‌وجنایت یا زندگی در یک اتاق شکنجه بازسازی شده می‌تواند مهمانان را به بازیگران یک فیلم ترسناک تبدیل کند، ورود به اتاق‌های دیگر که فرد را بلافاصله به ژاپن، نیویورک یا سرزمین‌های رؤیایی می‌برد، آرامش را به او بازخواهد گرداند.

از میان جذاب‌ترین اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق واژگون که تمامی وسایل آن از سقف آویزان شده و برای استراحت جعبه‌های راحتی درون کف آن قرار داده شده اشاره کرد. زندگی در اتاق آیینه هم بسیارجالب است، این اتاق به شکل لوزی طراحی شده و تختخواب میانی اتاق از همه جهت توسط آینه‌ها احاطه شده است، اگر در این اتاق اقامت کنید، احساس کسی را دارید که درون کالیدوسکوپ یا زیبابین زندگی می‌کند. اتاق دیگری که سلول انفرادی نام دارد، یک سلول واقعی است که بازسازی شده و حتی برای کسانی که می‌خواهند نفس کشیدن درون تابوت را تجربه کنند، اتاق تابوت‌ها ساخته شده که امکان استفاده از تابوت‌های سر بسته را برای یک چرت کوتاه به مهمانان می‌دهد.

به دلیل ماهیت هنری اتاق‌ها از مهمانان خواسته شده در حفظ اثاثیه و تجهیزات دقت کنند و هزینه‌ اقامت در یکی از اتاق‌های عجیب این هتل استثنایی از 100 دلار به ازای هر شب اقامت آغاز می‌شود.

برای کسانی که به دنبال تجربه زندگی در مکان‌های تسخیر شده هستند، قلعه فرانسوی Chateau De Fougeret هم می‌تواند انتخاب جالبی باشد. درهای این قلعه که در سال 1337 میلادی بنا شده و بسیاری معتقدند تسخیر شده است، از ماه آینده به روی بازدیدکنندگان باز خواهد شد. این افراد می‌توانند در راهروهای قدیمی قلعه قدم بزنند و عکس‌هایی بگیرند که ممکن است اثری از اشباح داشته باشند! حتی بازدیدکنندگان ماجراجویی که تماشای قلعه را در هنگام شب انتخاب کنند، می‌توانند به کمک مدیومی که آنها را همراهی می‌کند با ارواح ساکن قلعه ارتباط برقرار کنند!

 53273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
    4 0
    خیلی با حال بود