سالن اتومبیل پاریس روز پنجشنبه آغاز به کار می کند.

سالن اتومبیل روز پنجشنبه در پاریس درهای خود را به روی تولیدکنندگان خودرو می گشاید. در این نمایشگاه، تولیدکنندگان اتومبیل تلاش دارند با نمایش آخرین و جدیدترین مدل های خود این واقعیت را فراموش کنند که بازار خرید اتومبیل های نو در اروپا در وضعیتی نامساعدی قرار دارد. پاریس در حالی میزبان ضیافت اتومبیل های لوکس و زیباست که شرکت پژو، قدیمی ترین و کهن ترین واحد تولیدکنندۀ خودرو در این کشور قرار است در سال 2014 واحد اولنه را تعطیل کند. تصمیمی که گفته می شود می تواند تبعات دومینووار داشته و به سایر واحدهای تولیدکننده نیز سرایت کند. گقتنی است بازار خرید اتومبیل های نو در اروپا برای پنجمین سال متوالی در وضعیت ناخوشایندی به سر می برد. ظرفیت تولید بالا و نبود مشتری از مهمترین چالشهای شرکتهای تولیدکنندۀ خودرو در اروپاست. طبق آمار ارائه شده از سوی دفتر رولان برژه، کارخانه های تولیدکننده اتومبیل لوکس امسال تنها از 62% ظرفیت خود استفاده کرده اند که این میزان برای بدست آوردن سود کافی نبوده است. گفتنی است شرکت جنرال موتورز که کسر بودجه آن در اروپا در شش ماهۀ اول سال جاری به 650 میلیون دلار رسید نیز در آستانۀ تعطیلی یکی از کارخانه های تولیدکنندۀ اپل قرار دارد.
اینفوگرافیک ذیل تغییر و تحولات بازار اتومبیل در اروپا را به تصویر کشیده است:

 

فیگارو/ 23 سپتامبر 2012
ترجمه: زهرا خدایی

 

 

26339

 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    6 0
    فقط پراید هروز بی کیفیت تر هر روز گرانتر هروز پر فروش تر