چند خبر از ورزش استان آذربایجان‌غربی: از گلف و بسکتبال تا میزبانی از مسابقات مختلف

آذربایجان‌غربی روزهای داغ ورزشی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ورزش استان تحت الشعاع میزبانی ارومیه از مسابقات والیبال قهرمانی آسیاست با اینحال میزبانی از مسابقات دیگر کشوری و برگزاری مسابقات استانی ادامه دارد.

آماده شدن برای میزبانی از مهم‌ترین مسابقات والیبالی قاره آسیا

با نصب المان والیبال در سالن ۶هزار نفری غدیر و ادامه محوطه سازی و آماده سازی سالن ۳هزار نفری آهندوست، ارومیه آماده مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا شده است.
همچنین تیم ملی به هتل آنا هتل میزبان مسابقات نقل مکان کرده تا کاپیتان تیم ملی دیگر دغدغه‌ای برای جبران نتایج لیگ ملت‌ها و آماده شدن برای درخشش در مسابقه حساس والیبال قاره پهناور نداشته باشد.

قهرمانی ارومیه در بسکتبال جوانان استان

اسماعیل نوری رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات بسکتبال جوانان استان در سالن خانه بسکتبال ارومیه برگزار شد و طی آن تیم‌های ارومیه، مهاباد و چایپاره اول تا سوم شدند.
رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی ادامه داد: اواخر تیرماه نیز در مسابقات نونهالان استان به میزبانی مهاباد، تیم «ارومیه» قهرمان شد و تیم‌های «مهاباد» و «بوکان» دوم و سوم شدند.
نوری گفت: تابستان امسال مسابقات رده‌های سنی مختلف از جمله جشنواره مینی بسکتبال و مسابقات بسکتبال نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار و لیگ دستجات آزاد استان نیز بزودی آغاز خواهدشد.

چند خبر از ورزش استان آذربایجان‌غربی: از گلف و بسکتبال تا میزبانی از مسابقات مختلف

مسابقات آزاد گلف استان برگزار شد

مسابقات گلف استانی در سه بخش آقایان، بانوان و زیر ۱۸ سال برگزار شد.
در این مسابقات در بخش بانوان، مقام نخست به "میترا معزز" رسید و "شبنم علیزاده" و "مهسا حدادزاده" دوم و سوم شدند ضمن اینکه در بخش آقایان، "سعید سلیمانی" مقام نخست را کسب کرد و "اسماعیل محمودی" مقام دوم و "منصور حسین نژاد" مقام سوم را کسب کردند.
در قسمت پسران زیر ۱۸ سال نیز "رادین بیرامی" پدیده نوجوان گلف به عنوان اولی دست یافت و "الشن طهماسبی" و "امیر حسین فیضی" دوم و سوم شدند.

چند خبر از ورزش استان آذربایجان‌غربی: از گلف و بسکتبال تا میزبانی از مسابقات مختلف

میزبانی ارومیه از مسابقات کشوری یک سبک کاراته

رقابت‌های سبک سی وا کای کاراته کشور با حضور بیش از ۱۰۰۰ ورزشکار از استان‌های مختلف به میزبانی ارومیه برگزار شد.
در این رقابت‌ها، ۴۰۰ ورزشکار در بخش بانوان و ۶۵۰ ورزشکار در بخش آقایان در ۷۱ وزن به رقابت پرداختند.
به گفته اسماعیل کشاورز رییس سبک سی وا کای کاراته کشور، این دوره اولین بار در کشور برگزار شد.

اردوی تیم ملی وزنه برداری در مهاباد

مهاباد آماده میزبانی از اردوی تیم ملی وزنه برداری و وزنه برداران کشورمان برای کسب آمادگی جهت شرکت در مسابقات جهانی را در هفته آخر مردادماه خواهدداشت.
این اردو با حضور بیش از ۲۵ نفر از ورزشکاران ملی پوش و کادر فنی به مدت ۴۰ روز در سالن تخصیصی وزنه برداری مهاباد واقع در شهرک کارمندان برپا می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1800405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =