امیدواریم میزبان خوبی برای تیم‌ها و میهمانان خارجی باشیم / ارومیه آماده میزبانی است

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: والیبال ورزش اول این استان است و امیدواریم میزبان خوبی برای تیم‌ها و میهمانان خارجی باشیم.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جلسه هماهنگی کمیته کنترل و اجرایی بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در هتل آنای ارومیه برگزار شد.

والیبال ورزش اول استان آذربایجان‌غربی است

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی ضمن قدردانی از اعطای میزبانی این مسابقات به شهر ارومیه، افزود: آذربایجان‌غربی و ارومیه، رنگین کمان اقوام و ادیان بوده و ترکیب متنوعی از لحاظ قومیتی دارند.

وی همچنین با ابراز امیدواری برای ثبت خاطره‌ای شیرین از حضور میهمانان داخلی و خارجی در آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان‌غربی و به ویژه شهر ارومیه بسیار به والیبال علاقمند بوده و والیبال در این استان ۱۲۰ سال سابقه دارد.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اکثر کاپیتان های والیبال ایران از این استان بوده و در دوره های مختلف پنجاه درصد ترکیب تیم ملی والیبال متعلق به ارومیه بوده است، افزود: کسب افتخارات متعدد والیبال آذربایجان‌غربی در رده های سنی زیر ۱۶، ۱۹ و ۲۱ سال، نشان از ظرفیت‌ خوب والیبال این استان دارد.

امیدواریم همه از ارومیه لذت ببرند

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با تشکر از مسئولان ورزش آذربایجان‌غربی، گفت: از تلاش و نگاه ویژه استاندار آذربایجان‌غربی برای میزبانی این مسابقات در ارومیه قدردانی می کنم.

داورزنی با اشاره به اینکه مردم ارومیه عاشق والیبال بوده و این ورزش جایگاه ویژه ای در میان خانواده‌ها دارد، افزود: امیدوارم در این یک هفته، ورزشکاران و کادر فنی تیم ها از اقامت خود در ارومیه لذت ببرند.

امیدواریم میزبان خوبی برای تیم‌ها و میهمانان خارجی باشیم / ارومیه آماده میزبانی است

مسابقات والیبال در ارومیه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

کیانی بنگ دبیر فدراسیون والیبال آسیا نیز در این جلسه با قدردانی از مسئولان برگزاری مسابقات، گفت: امیدواریم مسابقاتی جذاب را در ارومیه پایتخت والیبال آسیا شاهد باشیم.

بنگ‌ همچنین از استاندار آذربایجان‌غربی و رئیس فدراسیون والیبال ایران قدردانی کرده و افزود: این مهم ترین مسابقات والیبال آسیا بوده و به دلیل انتخابی قهرمانی جهان برای سال ۲۰۲۵ میلادی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ارومیه کاملا آماده میزبانی است

یرمک سرلیبایف رییس کمیته کنترل بیست و دومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا، با اشاره به فراهم کردن مقدمات برای میزبانی شایسته از این مسابقات اظهار داشت: این رقابت ها اهمیت ویژه ای برای ما دارد چرا که علاوه بر قهرمانی آسیا، مسابقات انتخابی رقابت های والیبال قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۵ نیز است.

وی گفت: بازرسی‌های دقیقی با اعضای کمیته کنترل از محل برگزاری مسابقات، اسکان تیم‌ها و شرایط هتلینگ داشته ایم و همه چیز برای شروع بزرگترین و مهمترین تورنمنت والیبالی آسیا آماده است.

ارومیه از روز شنبه ۲۸ مرداد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در بیست و دومین دوره است و تیم‌های ایران، ژاپن، چین، قطر و کره جنوبی مدعیان جدی قهرمانی هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1802870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =