پیکان ترمز نماینده شهر عشاق والیبال را کشید / باخت سنگین بعد ۸ برد پیاپی

در عجیب‌ترین هفته لیگ برتر والیبال که بوی سیاسی و تغییر برنامه در آن موج می‌زد شهرداری ارومیه بعد از ۸ برد پیاپی در خانه شکست سختی را مقابل پیکان متحمل شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هفته پایانی لیگ برتر والیبال که امروز و قبل از برگزاری هفته‌های بیست و سوم، بیست و چهارم و بیست و پنجم برگزار شد، تیم پیکان در حضور بیش از ۶ هزار تماشاگر مشتاق شهر عشاق والیبال /ارومیه/ میزبان تیم اوج گرفته شهرداری این شهر بود که موفق شد در ۳ ست پیاپی این تیم را شکست دهد و روند بردهای متوالی این تیم را قطع کرد.

در این بازی که حضور مسئولین ارشد استانی و شهری حال و هوای سیاسی نیز در آستانه انتخابات به آن بخشیده بود، شهرداری ارومیه بازی را بهتر از رقیب سنتی آغاز و ۴ امتیاز نیز از پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر والیبال پیش افتاد.

در ادامه هر چه از روند بازی گذشت، پیکان و سرمربی باتجربه‌اش پیمان اکبری با جو سالن اخت گرفته و با دراختیار گرفتن روند بازی، عملکردی درخشان‌تر از شهرداری ارومیه ارائه دادند و موفق شدند در ست اول ۲۶ بر ۲۴ در ست دوم ۲۵ بر ۲۰ و در ست سوم ۲۵ بر ۱۹ پیروز و سه امتیاز شیرین خارج خانه را در نبرد سنتی کسب کنند.

حمایت بیش از ۶ هزار تماشاگر ارومیه‌ای که جای سوزن انداختن نیز در سالن نبود نتوانست کمکی به نماینده شهر عشاق کند و عملکرد ضعیف در لحظاتی از مسابقه منجر به ترک زودهنگام سالن از سوی هواداران شد.

احد رضایی، عطا زراعتگر، پوریا فیاضی، امیر خداپرستی، عرشیا به‌نژاد، آرمین تشکری و آرمان صالحی برای شهرداری ارومیه و امیرحسین ملاعباسی، سعید رنجبر، علی شفیعی، مبین نصری، علیرضا عبدالحمیدی، علیرضا بهبودی و محمدرضا موذن برای پیکان به زمین آمدند.

با این نتیجه پیکان تهران با یک پله صعود /موقتا/ به رده چهارم صعود و شهرداری ارومیه بدون تغییر در رده هفتم ماند.

گفتنی است با تصمیم سازمان لیگ، هفته پایانی دور نخست مسابقات با تغییر زمان زودتر برگزار شد.

شهرداری ارومیه در روز چهارشنبه /۹ اسفند/ و در هفته بیست و سوم میزبان تیم قدرتمند طبیعت تهران و پیکان در خانه میزبان فولاد سیرجان صدرنشین خواهندبود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1877092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =