حضور پرشور دانشجویان دانشگاه لرستان در مراسم وداع با رییس جمهور شهید

دانشجویان دانشگاه لرستان که قشر جوان جامعه هستند همچون سایر اقشار مختلف مردم در وداع میلیونی ایران اسلامی با پیکرهای پاک شهیدان خدمت، شرکت کردند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دانشجویان کشور که سرمایه‌های انسانی آینده‌ساز مملکت هستند از جمله دانشجویان دانشگاه لرستان، در روز چهارشنبه، دوم خردادماه سال جاری، راهی تهران شدند و در آیین تشییع پیکر سید شهیدان خدمت، دکتر سیدابراهیم رئیسی (رئیس‌جمهور) و شهدای خدمت شرکت کردند تا وداع میلیونی مردم ایران اسلامی با شهیدان خدمت، رقم بخورد و در رسانه‌های جهان، لحظات ماندگار، ثبت شود.

یکی از مکان‌هایی که رئیس‌جمهور شهید دکتر سیدابراهیم رئیسی در سفر اول هیئت دولت سیزدهم به استان لرستان به آن‌جا آمد و برای جمعی از اقشار مختلف مردم سخن گفت، سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان بود.

در نشست‌هایی که با حضور رئیس‌جمهور شهید در سفر اول هیئت دولت سیزدهم به استان لرستان در سالن‌های دانشگاه لرستان برگزار شد شهید رئیسی به این نکته اشاره کرد که دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، ظرفیت‌های نخبگانی هستند و بایستی از این ظرفیت‌های نخبگانی در جهت کمک به رفع مشکلات و چالش‌های استان لرستان بهره‌گیری شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =