۰ نفر
۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۰۷:۳۳

ایسنا: مشاور قضایی دولت رژیم صهیونیستی دستور تحقیق درباره یکی از فرماندهان پلیس این رژیم را به اتهام تجاوز جنسی به یکی از کارمندان زن در فرماندهی تیپ جنوبی پلیس صادر کرد.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، با این‌که موضوع تجاوز سرلشگر اوری بارلو، رئیس پلیس جنوب سرزمین‌های اشغالی در مرحله ظن و گمان به سر می‌برد ولی طرح آن به گفته منابع سیاسی این رژیم زلزله‌ای در پلیس ایجاد کرده و هیاهوی رسانه‌ای عظیمی به دنبال خواهد داشت زیرا این موضوع درباره شخصیت مهمی در فرماندهی پلیس است و به توقف اقدامات برای تعیین بازرس کل پلیس منجر شده است.

چنین مساله‌ای دو هفته پیش درباره ارتباط حجای بیلگ، مدیر کل وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با همین زن مطرح شد که موجب کناره‌گیری بیلگ از سمتش و بازداشت خانگی وی گردید.

این رسوایی جدید مربوط به دو سال پیش است که بارلیف فرماندهی پلیس تیپ جنوبی را بر عهده داشت و این زن مدعی است توسط وی مورد تجاوز قرار گرفته است.

مشاور قضایی رژیم صهیونیستی پس از بررسی شکایت این زن دستور تحقیق از بارلیف که در حال حاضر در خارج از اراضی اشغالی به سر می‌برد را صادر کرد و طی روزهای آینده وی برای بازجویی مقابل بازپرسان قرار خواهد گرفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 109535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =