نتانیاهو از تصمیمش برای شرکت در نشست منامه خبر داد

مهر نوشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به شرکت این رژیم در نشست ضد فلسطینی در منامه از نشست مهم روسی-اسرائیلی-آمریکایی در بیت المقدس در هفته آینده خبر داد.

به گزارش النشره، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم در نشست منامه بحرین شرکت خواهد کرد.

وی افزود: ما روابط پنهان و آشکاری با بسیاری از سران عرب داریم و روابط گسترده ای میان اسرائیل و بیشتر کشورهای عربی وجود دارد. به زودی نشست مهمی در بحرین برگزار می شود که ما از آن استقبال می کنیم و از تلاش آمریکا برای تحقق آینده ای بهتر و حل مشکلات منطقه هم استقبال می کنیم. اسرائیلی ها در این نشست حاضر خواهند شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از نشستی با حضور مشاوران امنیت ملی آمریکا، روسیه و رژیم صهیونیستی در قدس برگزار خواهد شد، خبر داد و گفت: این نشست برای تضمین ثبات در خاورمیانه در این برهه حساس بسیار مهم است!

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1271392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی IR ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
    0 0
    اعراب اینروز را به ذهن بسپارند و بدانند در این روز کعبه و قدس باهم می تپند و ملتهای مسلمان اینروز را فراموش نخواهند کرد در حالیکه جهان هستی جشن تلخ زیر سلطه قرار دادن خود و از بین رفتن انسانیت را می گیرد و با احیای نظام تک قطبی امریکایی_صهیونیسمی چیزی از انسانیت باقی نخواهد بود اگر اهل تفکر بودید و خداوند پناهگاه ملتهای مظلوم و جای حق نشسته ولی ایران در زیر پرچم مزین به نام خداوند یکتا، زیر چکمه های نظام تک قطبی امریکایی_صهیونیسمی نمی رود که در آینده سلب مسیولیت کرده باشد