رونمایی از کتاب «سیاه‌چال مستر»، هم‌زمان با شب خاطره

مراسم رونمایی کتاب «سیاه‌چال مستر» با حضور جلال شرفی، راوی و محبوبه عزیزی، نویسنده اثر، هم‌زمان با مراسم شب خاطره در حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «سیاه‌چال مستر» به روایت جلال شرفی و به قلم محبوبه عزیزی، به‌تازگی از سوی انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شده است.

این کتاب که از آثار ادبیات بازداشتگاهی یا اسارت به شمار می‌رود، درباره ربوده شدن جلال شرفی در پانزدهم بهمن ۱۳۸۵ است. او حین انجام خدمت دیپلماتیک در خیابان عرصات هندیه بغداد، به دست عده‌ای تروریست ربوده می‌شود و در فروردین ۱۳۸۶ از سیاه‌چال آن‌ها فرار می‌کند و موفق می‌شود خود را به سفارت ایران برساند.

در این کتاب به زندگی سخت بازداشتگاهی یک اسیر و نقشه فرار وی پرداخته شده است. سنگ بنای اولیه کتاب «سیاه‌چال مستر» گزارشی رسمی است که آقای شرفی از این حادثه برای وزارت امور خارجه نوشته است.

لازم به ذکر است که مراسم رونمایی نسخه چاپی کتاب «سیاه چال مستر» در حالی قرار است هم‌زمان با مراسم شب خاطره برگزار ‌شود، که به همت سوره مهر الکترونیک، نسخه الکترونیک این اثر هم هم‌زمان رونمایی و قابل دریافت می‌شود.

مراسم رونمایی کتاب «سیاه‌چال مستر» هم‌زمان با مراسم شب خاطره، پنجشنبه ششم تیر، از ساعت ۱۸ در تالار سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار می‌شود.

۵۷۲۴۵
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1273692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =