‌ ‌  شفیعی شهردار کلانشهر اراک:

مشکل تامین نیروی انسانی آتش نشانی اراک رفع می شود

شهردار کلانشهر اراک از اضافه شدن ۹۰نفر به مجموعه آتش نشانی وتامین نیروی انسانی این مجموعه خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین مرکزی، شهردار کلانشهر اراک در آیین گرامیداشت روز ملی آتش نشانی و ایمنی که ۷ مهر ماه  با حضور مسوولین استانی و شهری در فرهنگسرای شهر برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز آتش نشانی و ایمنی به تمامی نیروهای تلاشگر آتش نشان و تقدیر از زحمات ایشان گفت: آتش‌نشانان حافظ جان، مال و ناموس مردم هستند که باید همواره قدردان ایثار، گذشت و فداکاری آنان بود.

 شفیعی افزود: شهید رضا نظری و بهنام میرزاخانی به عنوان سند افتخار استان به عنوان شهدای آتش‌نشان هستند که ایستگاه مرکز آتش‌نشانی واقع در کوی مصطفی خمینی(ره) با حمایت اعضای شورای شهر به پاس ایثار و فداکاری این جامعه هدف به نام شهید رضا نظری مزین شده است.

وی در رابطه با کمبود تجهیزات این مجموعه تصریح کرد: سازمان آتش‌نشانی از نظر ملزومات و تجهیزات  با کاستی‌هایی مواجه است که با وجود محدودیت اعتباری، این ملزومات خریداری می‌شود.

شهردار کلانشهر اراک با اشاره به کمبود نیروی انسانی درآتش نشانی بیان کرد: آتش‌نشانان در دو و سه شیفت فعالیت دارند که با مجوز وزارت کشور ۹۰ نفر به مجموعه اضافه می‌شوند و مشکل تأمین نیروی انسانی رفع می‌شود.

 شفیعی درباره حقوق و مزایای پرسنل آتش‌نشانی متذکر شد:
در این رابطه نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته و حمایت از این قشر زحمت کش همواره مورد تاکید می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1305306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =