مدیران لرستان موضع خود را در قبال پیشکسوتان هنر و موسیقی مشخص کنند

چندی است که استاد محمد رضا کریمی پیشکسوت موسیقی لرستان در بستر بیماری است . او زمانی به تنهایی در اتاق تنگ و تاریک خود در خانه فرهنگ با وجود همه مشکلات عجیب و غریب آن روزگار کور سو چراغ موسیقی جدی را در این دیار روشن نگه داشت همه خوب میدانیم چه مرارت هایی متحمل شد تا تنها گروه موسیقی این شهر را زنده و پویا نگهدارد.

 به گزارش خبرآنلاین لرستان، رییس انجمن موسیقی لرستان گفت:  آری با همه بی مهری هایی که بر او روا شد در شب های عملیات ، پشت خاکریزها در صف مقدم با صدای گرم محمد میرزاوند و حجت ضیایی و نیز ناله کمانچه حسین سالم و دیگر دوستانش عامل تهییج جوانان این مرز و بوم بود تا نگذارند وجبی از خاک مقدس این سرزمین به دست دشمنان بیفتد. اما امروزه باید چشمانش به در باشد تا ببیند کسی احوالپرس او هست یا خیر!!! از کم مهری برخی هنرمندان که محمدرضا کریمی حق مسلم استادی به گردن آنها دارد و به نوعی معرف آنها به دنیای هنر و مردم بوده است که بگذریم می خواهم از بی مهری مدیران دستگاههای فرهنگی استان سخن برانم .
وی افزود: مدیران دستگاههایی همچون حوزه هنری و صدا و سیمای استان لرستان که واحد موسیقی از واحدهای زیرمجموعه شان هست و در چارت اصلی دارای ردیف بودجه مشخص است و عواملی را نیز بعنوان کارشناس جذب کرده اند. مانده ام که نگاه این مدیران به موضوع موسیقی چگونه است ؟ اگر موسیقی در نظر شما حرام است پس چرا واحد هایتان را تعطیل نمی کنید؟ اگر با موسیقی مشکل دارید پس چرا سالانه تلاش می کنید تولیدات خود را جهت عرضه در جشنواره های کشوری به استانداردهای لازم برسانید؟ مگر می شود تولیدات موسیقی خوب باشد اما تولید کننده بد؟
امین عباسیان ادامه داد: مگر می شود سازمان یا دستگاهی در چارت اداری خود واحدی را بگنجاند اما مانند سایر واحدهای دیگر به آن و عوامل مرتبط نگاه نکند؟ آقایان مدیر کل ما نه تجلیل از شما می خواهیم نه رفاهیات ، نه تکریم می خواهیم نه چشم انداز مالی .... آیا اگر بخواهیم از یک پیشکسوت دلجویی کنید توقع زیادی است؟؟؟ راستی این چه یک بام و دو هوایی است که در شهر و استان ما حکمفرماست ؟! معاون سیاسی امنیتی استانداری یک استان لطف کرده و به پاس تجلیل از مقام هنر به عیادت یک هنرمند می رود اما مدیر کلی شاید به مراتب دسته دوم یا سوم در همان استان از هنر و هنرمند ابا دارد....
انتقاد از عدم حمایت مدیران از پیشکسوتان
رییس انجمن موسیقی لرستان با انتقاد از عدم حمایت برخی مدیران بیان کرد: واقعا اگر اینگونه است پس چرا به صندلی هایتان چسبیده اید ؟! هیچ میدانید قبل شماهم مدیرانی در همان جایگاه بودند که بارها نه به عیادت هنرمندان بلکه به دیدارشان می رفتند و درب اتاقشان همیشه به روی آنها باز بود؟ به هر روی از پیله خودبینی به درآیید و موضع خودرا با موسیقی و موسیقی دانان مشخص کنید.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1307029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =