۰ نفر
۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۸

شرکت Touchscape میزهای پذیرایی را طراحی کرده که از صفحه نمایش 47 اینچی با دید بالا، وضوح 1080 پیکسل و چند لمسی در قاب اکریلیک فشرده تشکیل شده‌اند. این صفحات می‌توانند به فضای سه‌بعدی تبدیل شوند.

محبوبه عمیدی: در پزشکی به شکل محدود و در نمایشگاه‌ها به صورت گسترده شاهد استفاده از صفحات نمایش عظیم و میزهای چند‌لمسی بوده‌ایم اما از این پس هنگام صرف چای هم می‌توانیم پشت یک میز چندلمسی بنشینیم و عکس‌ها، ویدئوها و دیگر اطلاعات را با دوستان‌مان به اشتراک بگذاریم.

به گزارش گیزمگ، میزهای تازه‌ای که ساخت شرکت Touchscape هستند، می‌توانند ابزار بسیارخوبی برای تعاملات گوناگون از جمله ارائه محصولات تازه، آموزش و حتی انجام بازی‌ها باشند، آنها دارای یک صفحه نمایش 47 اینچی و چندلمسی هستند که توسط این شرکت ابداع شده تا تصاویر را با وضوح 1080 پیکسل به نمایش بگذارد.

میز پذیرایی چندلمسی

میزهای پذیرایی تاچ‌سکیپ از جنس آکریلیک فشرده ساخته شده و بخش پردازشی آنها را یک پردازنده 4 هسته‌ای و 3.4 گیگاهرتزی تشکیل می‌دهد که می‌تواند با 4 گیگابایت حافظه و 180 گیگابایت فضا برای نگهداری اطلاعات امکان استفاده از بلوتوث، وای‌فای، یو.اس.بی، اترنت و 3G را برای کاربران فراهم کند.

سطح 47 اینچی صفحه نمایش که از بالا دیده خواهد شد از پوشش قابل‌تعویضی ساخته شده که نسبت به خراشیدگی مقاوم است و به سادگی می‌شود روی آنرا پاک کرد. به همین دلیل ریختن چای یا قهوه روی آن یا قرار گرفتن ماگ‌های داغ کوچک‌ترین مشکلی را ایجاد نخواهد کرد.

میز پذیرایی چندلمسی

بخش ردیابی و ثبت اثرات لمسی روی این صفحه از یک ریزپردازنده 8 بیتی و سیستمی دقیق با سرعت عمل فوق‌العاده تشکیل شده که در هر ثانیه می‌تواند هزاران نقطه برهم‌کنشی را ثبت کند. دورتادور این میز 130*90*50 و 60 کیلوگرمی حسگرهای نوری متعددی تعبیه‌ شده که می‌توانند نور صفحه نمایش را مطابق با تغییرات نوری محیط تغییر دهند. یک سیستم ناظر خودکار نیز بر عملکرد و کلیه تغییرات انجام‌شده نظارت دائمی خواهد داشت.

این میز می‌تواند داده‌ها را از تمامی ابزارهایی که از ویندوز 7 استفاده می‌کنند، دریافت کند و یا در صورت نیاز تمامی اطلاعات مربوط به ویندوز 7 را در زیرزمینه پنهان کند و به یک فضای سه‌بعدی کامل تبدیل شود.

در حال حاضر میزهای تاچ‌سکیپ استاندارد در دسترس هستند اما امکان ساخت نمونه‌های قابل‌سفارشی‌شدن نیز پیش‌بینی شده است که می‌توانند نیازهای کاربران متعددی را برآورده کنند اما هنوز از قیمت این میزهای تعاملی خبری نیست.

50173

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 132481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =