فنجان‌های خوراکی با طعم وانیل برای مسافران پرواز ایرنیوزیلند

هواپیمایی ایرنیوزیلند برای کاهش میزان زباله در طول پروازهایش فنجان‌های قهوه خوراکی را آزمایش می‌کند.

شرکت هواپیمایی نیوزیلند که به تازگی به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی مسافربری انتخاب شده است با موسسه twiice که توسط یک خانواده اداره می‌شود وارد یک پروژه مشترک شده است. کار موسسه «توآیس» تولید فنجان‌های ساخته‌شده از مواد گیاهی است.

ایرنیوزیلند، که پیش از این نیز لیوان‌های قابل بازیافت را جایگزین لیوان‌های پلاستیکی معمول کرده بود می‌خواهد با گامی دیگر تعداد هشت میلیون فنجان قهوه‌ای را که همه ساله در پروازهایش استفاده می‌کند هرچه بیشتر با محیط زیست سازگار کند.

مرحله آزمایشی استفاده از این فنجان‌ها با موفقیت همراه بوده و طرح‌هایی نیز برای جایگزینی آن‌ها برای دیگر بشقاب‌ها و ظرف‌های پلاستیکی غذا در دست است.

فنجان‌های خوراکی با طعم وانیل برای مسافران پرواز ایرنیوزیلند 

جیمی کَشمور یکی از بنیانگذاران موسسه توآیس می‌گوید:«عالی است که ایرنیوزیلند با ما همراه شود تا به دنیا و مشتریانش نشان دهد کمی ابتکار نیوزیلندی و نوآوری واقعا می‌تواند تاثیر مثبتی بر محیط زیست بگذارد و تجربه‌ای لذیذ و در عین حال مترقی برای مسافر باشد.»

این تازه‌ترین تحول در عملی کردن وعده شرکت‌های هواپیمایی برای گام برداشتن در راستای حفظ محیط زیست است. در اوایل ماه جاری شرکت هواپیمایی ایزی‌جت اعلام کرد نخستین شرکتی خواهد بود که پروازهایش بدون تولید کربن پرواز خواهند کرد. 

چمدان

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1332005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =