دهه فجر زمینه ساز اتحاد و انسجام ملی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی موجب ایجاد اتحاد و انسجام ملت ایران شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسین خوش اقبال در جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات گرامیداشت ایام الله دهه فجر در استان کردستان با بیان این مطلب اظهار داشت: برنامه‌های ایام دهه فجر و سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی باید به گونه‌ای باشد که زمینه حضور باشکوه مردم درعرصه انتخابات پیش رو را فراهم کند.

وی افزود: امسال با توجه به اتفاقات اخیر که  بعد از خروج ترامپ از برجام، ترور سردارسلیمانی و اغتشاشاتی که در کشور افتاد و همچنین انتخابات پیش‌رو می‌طلبد سالگرد پیروزی انقلاب متقاوت‌تر از گذشته در سطح کشور و استان برگزار شود.

خوش اقبال تصریح کرد: با یک رویکرد، هماهنگی و طراحی جدید وارد میدان شویم  و بی‌شک با گام‌هایی که  امسال در زمینه برگزاری جشن‌های دهه‌فجر برداشته می‌شود سیلی دیگری توسط مردم به استکبار زده خواهد شد و زمینه‌ساز حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: علاوه بر این برنامه هایی که در دهه فجر اجرا می‌شود باید یک امید، نشاط و شادابی برای مشارکت مردم در سرنوشت خودشان(انتخابات پیش‌رو) فراهم کرد و ما باید تلاش کنیم کسانی که دل در گرو انقلاب دارند در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: رسانه‌های بیگانه از همان روزها و ماههای قبل با برنامه‌ریزی‌های متعدد در صدد کمرنگ‌ جلوه دادن برنامه‌های پیروزی انقلاب و همچنین برگزاری انتخابات پیش‌رو هستند لذا باید برنامه‌ریزی‌ها به سمتی پیش برود که باحضور باشکوه مردم مثل گذشته توطئه های دشمنان را برملا کند.

خوش اقبال تصریح کرد: دشمنان سال گذشته نیز می‌خواستند چهل سالگی انقلاب را بر هم بزنند اما نتواتسند در این زمینه هیچ اقدامی انجام دهند و باید امسال نیز تلاش شود چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را باشکوهتر از گذشته برگزار کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: ادارات و کمیته‌های ستاد دهه فجر باید از همین امروز فعالیت خود را در زمینه برنامه‌ریزی برای باشکوهتر برگزار کردن برنامه‌های این ایام آغاز کرده و تلاش شود چهره شهر متفاوت‌تر از گذشته باشد و شور، نشاط و امیدآفرینی در بین مردم ایجاد شود.

وی در پایان گفت: دهه فجر بهترین ایام برای اعتمادسازی مردم به مسوولان و بیان دستاوردها و خدمات چهل ساله انقلاب در میان اقشار مختلف مردم است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1345950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =