شهرداری تهران «نوروزخانه» برگزار می‌کند

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران اعلام کرد: برنامه‌های نوروزی ۱۳۹۹ این نهاد به جای نوروزگاه، نوروزخانه است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا جوادی‌یگانه شامگاه یکشنبه در حساب توییتر خود نوشت: برنامه‌های نوروزی ۱۳۹۹ شهرداری تهران نوروزخانه است به جای نوروزگاه و با استفاده از ظرفیت رسانه‌های ملی و اجتماعی، تلاش دارد تا خلاقیت، سرگرمی و نشاط را به خانواده‌های تهرانی که در خانه مانده‌اند هدیه کند.
معاون شهردار تهران در ادامه این پیام بیان کرده: امید که خودمراقبتی‌های این روزهای سخت، سال بهتری را به دنبال داشته باشد.


شهرداری تهران قرار بود برای سومین سال، ویژه برنامه‌هایی را در قالب نوروزگاه‌ها و پیاده‌راه‌های فرهنگی با هدف ایجاد نشاط، ارتباط شهروندان و کشف پایتخت برگزار کند که با توجه به شیوع کرونا تمامی برنامه‌ها، نشست‌ها و همایش‌های عمومی این نهاد برای مقابله با این بیماری و حفظ سلامت کارکنان و شهروندان لغو شد.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۱۲۵ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۷۲۴ نفر فوت کرده و ۴ هزار و ۷۹۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

47231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1365465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =