اتهام بزرگ وینفرد شفر به لیگ ایران:چون استقلال بودیم علیه‌مان سوت می‌زدند

سایت SPOX نوشت: سرمربی سابق استقلال در صحبت های عجیب عنوان کرد این تیم بخاطر سابقه اش مورد غضب داوران قرار داشت و برخی از مسئولان از عمد مانع موفقیت تیم می شدند.

تقریبا ۲۰ سال پیش بود که وینفرد شفر به آلمان پشت کرد و برای مربیگری به کشورهای دیگر رفت و الان در ۷۰ سالگی هم او به بازگشت به فوتبال آلمان فکر نمی‌کند. 

وینفرد شفر سرمربی تیم بنی یاس امارات گفت: در بنی یاس بیش از هر تیم دیگری راحت هستم و هم خودم و هم خانواده ام اینجا بسیار احساس راحتی می کنیم. همه چیز عالی است و امکانات بسیار خوبی بر باشگاه حکمفرما است. 

او درباره حضور در تیم استقلال قبل از رفتن به امارات گفت: اغلب تجربیات من از حضور در استقلال مثبت است. هواداران زیادی در ایران داشتیم که علاقه زیادی به فوتبال داشتند.  گاهی اوقات ما مقابل یکصد هزار تماشاگر بازی می کردیم. جدای از آن، من هرگز در هیچ کشور دیگری افراد یا دوستانی اینقدر خوب ندیده بودم که با من رفتار دوستانه و مفید داشته باشند. اما متأسفانه برخی مسئولان کار ما را دشوارتر کردند. من هنوز هم می توانم به یاد داشته باشم که آنها اجازه می دهند چند بار در زمینی تمرین کنیم که حتی یک باشگاه منطقه ای نیز نتوانسته است در آن تمرین کند.  سپس در مقطعی به بچه های تیم گفتم: "معنی ندارد که به خانه برویم." .

سرمربی سابق استقلال که به دنبال بهانه ای برای نتیجه نگرفتن در لیگ برتر بود اضافه کرد: ما در استقلال با تصمیمات عجیب داور از امتیازات مهم در رقابت برای قهرمانی محروم شدیم. اما هرگز آنچه را که قبل از نیمه نهایی مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا اتفاق افتاد، فراموش نخواهم کرد. من سه بازیکن اصلی را از دست دادم زیرا برخی بخاطر سابقه تاریخی استقلال مانع موفقیت تیم می شدند و حتی بنا به دلایلی از تمدید قراردادها خودداری کردند. علاوه بر این، بهترین مهاجم من ، یک استعداد ۱۷ ساله به فنرباغچه در ترکیه فروخته شد. این پسر می توانست بهترین مهاجم من باشد اما فروش وی از نظر سیاسی کنترل می شد. این بسیار ناامید کننده است که می دانید شما فقط با تیم حریف در زمین نمی‌جنگید.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =