آیین تشییع مادر شهیدان "سیف‌الدینی‌راد" در کرمان برگزار شد

آیین تشییع بانو جلیله‌السادات ‌قوامی‌راد مادر شهیدان سیف‌الدینی‌راد با حضور مردم و مسئولان در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از کرمان : آیین تشییع بانو جلیله‌السادات ‌قوامی‌راد مادر شهیدان محمدحسین، محمدعباس و محمدحسن سیف‌الدینی‌راد و مادربزرگ شهید برهانی صبح امروز با حضور مردم و مسئولان استان کرمان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سردار حسین معرفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان، معاونان استاندار کرمان، گروهی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، خانواده شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور کرمان حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان بر پیکر بانو جلیله‌السادات ‌قوامی‌راد مادر شهیدان محمدحسین، محمدعباس و محمدحسن سیف‌الدینی‌راد و مادربزرگ شهید برهانی نماز خواند.

 سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت‌الاسلام علی عرب‌پور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پیامی مشترک درگذشت مادر شهیدان سیف الدینی و مادربزرگ شهید برهانی را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت بانوی صبور و فداکار حاجیه خانم جلیله السادات قوام، مادر شهیدان عزیز والامقام محمدحسن، محمدعباس و محمدحسین سیف الدینی و مادربزرگ شهید محسن برهانی، موجب تاثر و تالم خاطر شد.

آن بانوی فداکار و با ایمان با همت بلند خود و با پیروی از مکتب اهل‌بیت(ع) فرزندانی مومن و شجاع، تربیت و برای سرافرازی اسلام عزیز و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران روانه میدان جهاد کرد.

این مصیبت وارده را به ارواح مطهر آن شهیدان، بازماندگان و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و امیدواریم روح مطهر آن بزرگوار در کنار ارواح طیبه فرزندان خود، مشمول رحمت الهی قرار گیرد.

 حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در پیامی درگذشت مادر شهیدان سیف‌الدینی معروف به" ام البنین کرمان"، را تسلیت گفتند.

بانو جلیله‌السادات‌ قوامی‌راد مادر شهیدان محمدحسین، محمدعباس و محمدحسن سیف‌الدینی‌راد و مادربزرگ شهید محسن برهانی که مدتی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فاطمه الزهرا(س) کرمان بستری بود و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز سال ۸۴ و در جریان سفر به استان کرمان با این مادر بزرگوار دیدار کردند.

 مادر شهیدان سیف‌الدینی‌راد و مادربزرگ شهید برهانی معروف به «ام‌البنین» کرمان پس از سال‌ها تحمل رنج بیماری شامگاه یکشنبه به فرزندان شهیدش پیوست و صبح امروز بر دستان مردم کرمان تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =