پیام استاندار چهارمحال وبختیاری به مناسبت روز خبرنگار

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه استان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، متن پیام اقبال عباسی به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مردادماه یادمان شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده اند.

دستیابی به توسعه پایدار تنها در پرتو وجود وجدان های آگاه و دلسوز جامعه و مشارکت مسئولانه آحاد عمومی امکان پذیر است و خبرنگار با تکیه بر پشتوانه مردمی می تواند کمک بزرگی به مسئولین برای شناسایی بهتر مشکلات اجتماعی و رفع آن با استفاده از ظرفیت مردم صورت دهد.

در روزهای سخت و پر از التهاب ناشی از شیوع ویروس کرونا؛ آنچه بیش از همه قوت قلب مجاهدان خط مقدم و متولیان امر است، حضور نقش آفرینان عرصه خبر و رسانه است که توانسته اند ضمن رساندن پیام همدلی و همراهی همه ارکان این سرزمین به جهانیان، روایت گر جانفشانی های مقابله با کرونا و آگاهی بخش مردم نیز باشند.

در آستانه روز خبرنگار که متبرک به ایام دهه امامت و متقارن با عید بزرگ غدیر است، ضمن تبریک ،مراتب قدردانی و سپاس خود را از همراهی و تلاش اصحاب رسانه استان چهارمحال و بختیاری ابراز می دارم و برای همه عزیزان آرزوی توفیق و بهروزی از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1418835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =