امنیت کشور را مدیون خون شهدا هستیم

استاندارقزوین گفت: امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم و باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و دغدغه‌های آنها به کار بگیریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی‌پور، استاندار قزوین در نشست امضای تفاهم نامه تامین زمین برای ساخت مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان که با حضور سعید اوحدی معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در استانداری قزوین برگزار شد، گفت: اگر امروز کشور ما در برابر ظلم و ستم با اقتدار ایستاده و استکبار جهانی را به زانو در آورده است، مدیون خانواده شهدا و ایثارگران هستیم.
جمالی‌پور بیان کرد: دولت با همه شرایط و سختی‌های مالی، بیشترین کمک را به خانواده معظم شهدا در مقایسه با اتفاقات و شرایط مالی گذشته داشته و با کمک‌های دولتی، بخشی از مطالبات عقب مانده خانواده شهدا را پرداخت کرده است.
استاندار قزوین گفت: حوزه مسکن خانواده شهدا نیز طی چند ماه اخیر با حضور آقای اوحدی به عنوان یک دغدغه جدی مورد پیگیری قرار گرفته است و امیدواریم در مدت باقی مانده دولت با کمک وزارت راه و شهرسازی اقدامات خوبی در این زمینه صورت گیرد.
او بیان کرد: ما در استان تمامی اختیارات خود را در اختیار آقای اوحدی قرار می‌دهیم و معاونان و مدیران کل استان حتما در این زمینه کمک می کنند.
جمالی پور افزود: اگر حوزه ایثار و شهادت در کشور ضعیف شود یقینا آسیب وارده به مملکت جدی است.
این مقام مسئول تایید کرد: ما در این حوزه در خدمت معاون رییس جمهوری هستیم و برای رفع برخی از مشکلات مانند تغییرات کاربری اراضی و اتصال آنها به نواحی شهری نیازمند کمک ایشان هستیم و امیدواریم با امضای این تفاهم نامه در همین دولت نیاز خانواده ایثارگران را در حوزه مسکن مرتفع کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =