۰ نفر
۲۵ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۶:۴۸

شهرام شکیبا

دکتر آذرخش مکری، معاون آموزش مرکز ملی مطالعات اعتیاد و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به «ایسنا» گفته:‌ «اساساً نمی‌توانیم وجود اعتیاد به الکل را در کشور انکار کنیم، اگرچه آمار چندان دقیقی از شمار معتادان الکلی کشور وجود ندارد.»

با توجه به اینکه اعتیاد به مخدر را انکار نکردیم و بنا شد در زندان‌ها سرنگ و در شهر هم شربت تریاک توزیع شود، احتمالاً پس از چندی در کنار دستگاه‌های خودپرداز سرنگ و سایر قضایا، شاهد دستگاه‌های خودپرداز لیوان یک‌بار مصرف و ماست و خیار خواهیم بود. لذا پیشنهاد می‌کنم در کنار اقلام یادشده، کیسه فریزر هم برای کسانی که زیاده‌روی می‌کنند و احتمال استفراغ کردنشان وجود دارد، از طریق دستگاه توزیع شود. احتمالاً پس از چندی روی تابلوی یکی از مراکز ترک تریاک و الکل این جملات را می‌بینیم:
«مؤسسه زمانی برای مستی اسب‌ها، محل توزیع شربت تریاک و آبجوی کم‌الکل همراه با پسته کله‌قوچی و ماست موسیر و چیپس. با اجرای موسیقی زنده. لطفاً از آوردن اطفال و هرگونه عربده‌کشی خودداری کنید.»

اهمیت تفکر
سیف‌الله جشن‌ساز، مدیرعامل شرکت ملی نفت که گویا یکی از کاندیداهای تصدی پست وزارت نفت برای دولت دهم است، در گفت‌وگو با «مهر» گفته: «این تصمیم سختی است و باید روی آن 6 ماه فکر کنم.»
1- تصمیم برای چه کسی سخت است، رئیس‌جمهور یا آقای جشن‌ساز؟
2- ایشان که برای یک «بله» گفتن، 6ماه وقت می‌خواهند، برای تصمیم‌گیری‌های مهم‌شان در اوپک چقدر وقت لازم دارند؟
3- مگر اساساً در ایران برای وزیر شدن فکر لازم است؟
4- به طور کلی آقای جشن‌ساز چی فکر کرده، مگه کلاً دوره وزارت چند وقت است؟ در اوضاع و احوالی که 4 ماه یک بار وزیر عوض می‌شود، باید 6 ماه فکر کرد؟

شلوار ممنوع
مقامات دولت سودان اعلام کردند: «سفر زنان با شلوار به این کشور ممنوع است و در صورت نقض این قانون، فرد خاطی به شدت مجازات می‌شود.»
1- ببخشید در شرایط کنونی، با چی باید به این کشور سفر کرد؟
2- اگر کسی با شلوار برود و لباس مناسب دیگری همراهش نباشد، چه می‌کنند؟
3- حالا مجازات سفر با شلوار به این کشور چیست و با فرد خاطی چه‌کار می‌کنند؟

انالله و انا الیه راجعون
اینجانب شهرام شکیبا در کمال صحت و سلامت نسبی عقلی و جسمی اعلام می‌کنم قرار است امروز بابت داوری در جشنواره طنز کرمان،‌ با هواپیما به کرمان سفر کنم و با هواپیما هم برگردم. لذا احتمال مرگم دوبرابر است. در این لحظات آخر عمرم، بر آنم که از تمامی کسانی که ممکن است از شوخی‌هایم در این ستون ناراحت شده باشند، حلالیت بطلبم. طبیعی است آقای «اسفندیار رحیم‌مشایی» و خبرگزاری محترم «فارس» در رأس این مجموعه قرار دارند. حلالمون کنید عزیزان.
اگر بار گران بودیم، رفتیم (آن هم با هواپیما)
اگر نامهربان بودیم، رفتیم (آن هم با هواپیما)

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 14783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۵/۲۵
    0 0
    برو به سلامت خيالت هم راحت. اين‌ها كه طفلكي‌ها فحش خورشون ملسه!
  • امضا محفوظ IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۵/۲۵
    0 0
    دمت گرم!