شناسایی ۱۱۶۴ مورد جدید کرونا در اصفهان/ شرایط بحرانی است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام شناسایی ۱۱۶۴ بیمار جدید کرونا نسبت به بحرانی شدن وضعیت کرونا در استان اصفهان و کمبود امکانات ابراز نگرانی کرد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به روند تزایدی کرونا در اصفهان اظهار داشت: با این سرعت ابتلا به کرونا که در استان اصفهان ایجاد شده است به وضعیت بحرانی در اصفهان رسیده ایم.

وی افزود: تعداد بیماران بستری در بیمارستان الزهرا به ۵۰۰ نفر رسیده است و روزانه بالغ بر ۱۵۰ نفر به بیماران جدید کرونا افزوده می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: با توجه به وضعیت فوق بحرانی کرونا دراصفهان هر روز به تخت های بیماران کرونایی افزوده می شود. هنوز دچار کمبودی در تجهیزات بیماران مبتلا به کرونا در اصفهان نشدیم اما با این شیب صعودی پیش بینی می شود با کمبود مواجه شویم بنابراین از مردم به شدت درخواست می کنیم برای مهار این وضعیت همکاری کنند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته از دو هزار و ۸۹۰ بیمار مشکوک به کرونا هزار و ۱۶۴ مورد قطعی شناسایی شد و ۲۷۸ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۱۶۹ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز هزار و ۷۳۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۲۳۹ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۱۷ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته۶  مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1502785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =