اصفهان در تب کرونا می سوزد/ شناسایی ۱۶۸۶ بیمار جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام شناسایی یک هزارو ۶۸۶ مورد جدید ابتلا به کرونا، نسبت به فاجعه وضعیت کرونا در استان اصفهان ابراز نگرانی کرد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به وضعیت بحرانی و افزایش فوتی های کرونا اظهار داشت: کماکان وضعیت ابتلا و بستری کرونا دراصفهان صعودی است؛ شهروندان نسبت به وضعیت سلامت خود حساس باشند و دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: تمام بیمارستانهای استان اصفهان درگیر کرونا است و به مرز تکمیل شدن نزدیک هستند.  

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: در شبانه روز گذشته از چهار هزار و ۴۳۵  بیمار مشکوک به کرونا یک هزار و ۶۸۶ مورد قطعی شناسایی شد و ۳۷۸ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر۳۴۷ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز دو هزار و ۵۰۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۳۸۴ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر۳۸  بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۲۹ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.  

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =