۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۹
جایزه گلستان و پنج نکته

روزی که خبر مسابقه و جایزه گلستان اعلام شد، پیش بینی این حجم از مشارکت و همراهی شما عزیزان را نمی کردم و انتظار این اندازه حمایت مالی و همدلی شما بزرگواران را نداشتم.

برای همین تصور می کردم که داوری ویدئوهای رسیده در یک روز عید فطر ممکن است و می توانم نتایج را به سرعت اعلام کنم. اما با وجود تعداد زیاد ویدئوهایی که بسیاری از آنها هم کیفیت بالایی دارند ناچاریم با دقت و حوصله داوری کنیم و به همین دلیل از هفت نفر کارشناس صاحب تجربه خواستم بعد از بررسی آثار نظرات خود را اعلام کنند. (متأسفانه از ابتدا گروه سنی کودک را از نوجوان و جوان و بزرگسال جدا نکردیم و همین خیلی کار ما را دشوار ساخت)

ناچار با شرایط فعلی کارها در دو مرحله بررسی می شود و ظرف یکی دو روز آینده سی ویدئو از صدو ده ویدئوی رسیده را برای مرحله دوم معرفی می کنیم و پانزده نفر نهایی را از میان آنها برخواهیم گزید.

غصه بزرگ من الآن بچه هایی هستند که با شوق و شور دیباچه گلستان را حفظ کرده اند ولی برنده نمی شوند و کاری هم نمی شود کرد.ما ناچاریم ٢٢ میلیون تومان مبلغ جایزه را میان پانزده نفر اول تقسیم کنیم و بیش از این نمی توانیم برنده داشته باشیم. لطفا بچه ها را توجیه کنید که ماهیت رقابت را درک کنند.
کار ما با شرکت کننده ها در همین مرحله تمام نمی شود. مسیری را برای یادگرفتن و مهارت آموختن شروع کرده ایم؛ این موضوع را مخصوصا برای کوچکترها درست تبیین کنید که از برنده نشدن مأیوس نشوند.

از همین حالا برای احیای جشن تیرگان آماده شوید تا بلندترین روز سال را در آغاز تیر با سعدی خوانی بگذرانیم، چنان که بلندترین شب سال را با حافظ سپری می کنیم. لطفا در هر جایی که هستید (از هر نهاد اجتماعی و آموزشی تا مغازه و کافه و رستوران) از همین حالا برای اول تیر آماده شوید.

جایزه 21 میلیون تومانی گلستان‌ با ایده محمدرضا زائری

جایزه گلستان و پنج نکته

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1515722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =