توزیع بیش از ۹ هزار تن کالاهای اساسی در استان سمنان از ابتدای سال

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از ۹ هزار تن کالاهای اساسی در سطح استان توزیع شده است.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، حمیدرضا مداح در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان با اعلام این خبر افزود: در روزهای شیوع ویروس کرونا و بمنظور تنظیم و مدیریت بازار در این بحران ، در نیمه نخست امسال بیش از ۹ هزار تن انواع کالاهای اساسی در فروشگاه های عرضه مواد غذایی در سطح استان توزیع شده است.  

 وی با اشاره به گستردگی تقاضای کالاهای اساسی در این ایام خاطر نشان کرد: به جهت پاسخگویی به تقاضای هم استانی های عزیز ، میزان ۲۴۸۱ تن روغن و ۵۲ تن گوشت قرمز منجمد در سطح عرضه توزیع شده است. 

 حمیدرضا مداح با توجه به توزیع گسترده کالاهای طرح تنظیم بازار در سطح استان اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون ، ۱۸۴۰ تن برنج ، ۳۲۳۶ تن شکر و ۱۷۳۸ تن قند بمنظور رفع نیاز هم استانی های عزیز به کالاهای اساسی در سطح فروشگاه های زنجیره ای و عرضه کالاهای اساسی توزیع شده است . 

 وی اضافه کرد: این مقدار کالاهای اساسی به جهت جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها و تنظیم بازار روزانه در سطح استان توزیع شده است و همچنین روزانه بطور میانگین بالغ بر ۵۰ تن گوشت مرغ گرم در سطح استان ، مراکز عرضه و فروشگاه های زنجیره ای استان توزیع می شود. 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان افزود: برنامه تنظیم بازار و توزیع کالاهای اساسی در سطح استان ادامه دارد و با توجه به شیوع ویروس کرونا توزیع اقلام ضروری در سطح استان متوقف نشده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1556046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =