انعقاد قرارداد کشت ذرت علوفه ای راهکاری برای کنترل قیمت

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت : انعقاد قرارداد کشت ذرت علوفه‌ای بین اتحادیه دامداران و کشاورزان مناسب ترین راهکار برای رسیدن به کنترل قیمت ذرت علوفه ای است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، اسفندیار حسنی‌مقدم" در جلسه تنظیم بازار که با حضور معاون بهبود تولیدات دامی، رئیس اتحادیه دامداران و نماینده دامداران برگزار شد با اعلام این خبر گفت: برای سال آینده امتیازاتی به اتحادیه دامداران از جمله مجوز توزیع بذر و خرید ماشین آلات کشاورزی "چاپر برداشت ذرت علوفه‌ای" داده می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اداره مکانیزاسیون این سازمان را موظف کرد ظرف چند روز آینده نرخ قطعی برداشت ذرت علوفه ای در هکتار را مشخص نموده و با استعلام نرخ خرید ذرت استان‌های همجوار قیمتی منصفانه و متعادل برای استان تعیین و اعلام نماید.

 وی مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها را موظف کرد نسبت به شناسایی افرادی که اقدام به احتکار ذرت علوفه ای می نمایند به مراجع ذیصلاح معرفی معرفی نمایند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان سطح زیر کشت ذرت علوفه ای استان را ۶۵۰۰ هکتار با تولید ۱۸۰ هزار تن، سطح زیر کشت یونجه را ۱۵ هزار هکتار با تولید ۱۲۰ هزار تن و سطح زیر کشت شبدر را ۸۰۰۰ هکتار با تولید ۵۰ هزار تن اعلام کرد و گفت نیاز استان به ذرت علوفه ای ۱۵۰ هزار تن و یونجه ۵۰ هزار تن می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1560101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =