۲ نفر
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
حقگزاری و سپاسداری از استاد سید مهدی شجاعی

اگر بخواهم از میان همه معلم های نازنین و دوست داشتنی تمام عمرم ده نفر انتخاب کنم، حتما یکی از آن ها استاد سید مهدی شجاعی است.

اگر بخواهم از آن ده نفر تنها پنج نفر را نام ببرم، باز هم نام او را در میان آن پنج نفر خواهم برد. صاحب آثار ارزشمند و فراوان در حوزه هایی متنوع از شعر و داستان تا فیلمنامه و نمایشنامه و از مطبوعات تا نشر کتاب و ... که هر کدام در جای خود ماندگار و بعضا بسیار اثرگذار و جریان ساز بوده اند. تجربه حضورم در کنار او در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان [و انتشارات برگ] و مجموعه نیستان و کارهای مشترک گوناگون بخش مهمی از زندگی حرفه ای ام را رقم زده است.

نه تنها آثار ماندگار قلم سبز او بلکه حاصل مدیریتش در حوزه های مختلف فرهنگی، نسلی از نویسندگان و هنرمندان و آثار و محصولات ادبی و هنری در پی داشته و رد پایش در بسیاری از خدمات و رویدادهای فرهنگی به چشم می خورد.

اما در کنار همه اینها حقگزاری و سپاسداری من از او بیشتر به خاطر نگاه متفاوتی است که در خلق آثار ادبی و هنری بر آستان ارادت و محبت خاندان رسالت داشته و شور و شوقی که در کتابهایی چون "کشتی پهلو گرفته" یا "آفتاب در حجاب" به چشم می خورد. رزق و روزی آسمانی قلم سبزش فراوان تر باد.

حقگزاری و سپاسداری از استاد سید مهدی شجاعی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1629222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =