حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی ارمنستان

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از برنامه ریزی حضور فعال شرکت های فناوری اطلاعات استان سمنان در نمایشگاه بین المللی ITECH ارمنستان خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سید یاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام این خبر گفت: شرکت جاپکو از شرکتهای دانش بنیان بومی استان بعنوان همکار مجری این نمایشگاه بوده و شرکتهای دانش بنیان استان می توانند جهت نمایش دستاورد خود در ایروان با شتاب دهنده جاپکو (مرکز نوآوری و توسعه تعاون سمنان) همکاری نماید.
وی گفت: شرکتهای دانش بنیان استان می توانند حول 28 محور از طریق ثبت نام در سامانه غزال از حمایت 90 درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری بهره مند شوند.
حسن پور در همین راستا خاطرنشان کرد: طبق مذاکره صورت گرفته، شرکتهای حوزه فناوری اطلاعات استان که از طریق جاپکو جهت پذیرش در نمایشگاه فوق الذکر اقدام نمایند، از تخفیف 10 درصدی در هزینه اجاره غرفه نمایشگاه و برخی خدمات ویژه در ایروان برخوردار می شوند.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه با بیان اینکه حضور شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی ایروان فرصتی مناسب برای معرفی و صادرات محصولات و خدمات به بازار ارمنستان و بازارهای اروپا است اظهار داشت: انتخاب شرکت تعاونی دانش بنیان جاپکو مجری مرکز منتای سمنان به عنوان همکار گارگزار نمایشگاه ITECH ارمنستان، افتخار بزرگی برای حوزه فاوای استان است.
شایان توجه است فعالیت نمایشگاه از 16 لغایت 18 تیرماه آغاز می گردد و مهلت ثبت نام شرکتهای دانش بنیان از تاریخ دهم خردادماه در سامانه غزال به نشانی www.inif.irامکان پذیر می باشد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1638775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =