رقابت ۴۴ هزار و ۳۷۸ داوطلب لرستانی در آزمون کنکور سراسری

کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در استان لرستان با شرکت ۴۴ هزار و ۳۷۸ داوطلب در گروه های علوم انسانی، ریاضی و فیزیک، علوم تجربی هنر و زبان های خارجی برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رییس اداره سنجش با اشاره به آمار شرکت کنندگان گفت: در این آزمون حوزه های اجرا ۲۵ هزار و ۲۲۲ داوطلب را آموزش و پرورش استان لرستان بر عهده داشت، که در گروه هنر ۱۵۰۱ داوطلب در روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۸، گروه علوم انسانی ۷۱۹۹ داوطلب و گروه ریاضی و فیزیک ۱۲۱۴ داوطلب در روز پنجشنبه۱۴۰۱/۰۴/۰۹، در گروه علوم تجربی ۱۳ هزار و ۴۱۸ داوطلب در روز جمعه ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ و نهایتاً در روز شنبه در گروه زبان های خارجی ۱۸۹۰ داوطلب با هم به رقابت پرداختند.

امید ویسکرمی افزود : آزمون مذکور در ۹ شهرستان و ۱۶۸ حوزه که از قبل تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز آنها توسط آموزش و پرورش تهیه و تدارک دیده شده بود، برگزار گردید. که در این آزمون بیش از ۲ هزار نفر از فرهنگیان باتجربه استان به عنوان عوامل اجرایی و نظارتی حضور داشتند.

وی اظهار داشت: با وجود اینکه قبل از آزمون اطلاع رسانی های لازم در خصوص وسایل مجاز و غیرمجاز توسط ادارات حراست و سنجش به عمل آمده و نحوه برخورد با متخلفین و عواقب ناشی از آن از طریق سایت آموزش و پرورش و گروه های شاد به اطلاع داوطلبان و اولیای آنها رسانده شد، اما متاسفانه برخی از داوطلبین بدون توجه به هشدار ها اقدام به استفاده از وسایل غیر مجاز از جمله وسایل الکترونیکی نموده که با هوشیاری عوامل اجرایی، تیم های بازرسی و عوامل حفاظتی آزمون شناسایی و دستگیر شدند و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

امید ویسکرمی در پایان جا از زحمات کلیه عوامل اجرایی و نظارتی حفاظتی پشتیبانی و خدمات که در امر برگزاری مطلوب آزمون، آموزش و پرورش را یاری نمودند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1648298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =