کسب رتبه دوم فعالیت های فرهنگی و تربیتی  زندان های لرستان در کشور

نشست شورای اقامه نماز و هم اندیشی روسای و کارشناسان فرهنگی و تربیتی ، مربیان قرآنی ،ورزشی و هنری زندان های استان لرستان با حضور عبدالمجیدکشوری مدیرکل زندانهای استان ، حجت الاسلام و المسلمین چراغی مدیر ستاد اقامه نماز وحجت الاسلام تیموری مدرس حوزه ودانشگاه برگزار شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیرکل زندان های لرستان با اشاره به کسب رتبه دوم فعالیت های فرهنگی و تربیتی زندان های لرستان در بین زندان های کشور در رتبه بندی سال1400 عنوان کرد: هدف کسب رتبه نبوده ونیست وچشم انداز اصلی در زندانبانی اسلامی تغییر در نگرش زندانیان است که تجلی آن در رفتار گفتار واندیشیدن جامعه هدف به منصه ظهور خواهد رسید. نتیجه مجموعه اقدامات فرهنگی در زندان ها وارائه خدمات حمایتی به خانواده زندانیان، شرکت بیش از70% از زندانیان پای صندوق های رای در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 بود.
عضو شورای قضایی لرستان تصریح کرد با بیان اینکه اگر فاصله مسئولین در هر مقامی با مردم کم شود تغییر مثبت در شیوه نگرش جامعه هدف را شاهد خواهیم بود اظهار داشت : ترویج فرهنگ کتابخوانی می تواند در پیش برد اهداف سازمانی بسیار موثر باشد که درجشنواره رضوی مشاهده گر جلوه این اتفاق بودیم ،در زمینه تربیت بدنی نیز می توان با کارکرد منسجم وبا برنامه جسم و روح زندانی را احیا کرد.
همچنین در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین چراغی مدیرکل ستاد اقامه نماز ومهدویت لرستان نیز با اشاره بر فعالیت های هدفمند در زندان های استان اظهار داشت:امروزه فعالیت فرهنگی سخت وپیچیده شده است ونیاز به برنامه ریزی مدون دارد.
مدیرکل ستاد اقامه نماز ومهدویت لرستان گفت:در زندان ها با رفتار سازی مناسب واسلامی وبا شناخت سلایق، نیازها وآرزوها زندانیان و با برقراری ارتباط عاطفی می توان زندانیان را در مسیر اصلاح و تربیت قرار دادواین امر مستلزم نیاز درک احساسات زندانیان است.
در پایان به روحانیون و مسئولین فرهنگی وهنری زندان های لرستان لوح تقدیر اهدا شد
۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1649306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =