حضور دکتر تامین در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان که هر ساله در ایران برگزار می‌شود از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ها در حوزه‌ی صنعت ساختمان است و شرکت‌های ایرانی و خارجی بسیاری در آن حضور دارند. در این نمایشگاه جدیدترین متدها و تجهیزات روز صنعت ساختمان معرفی می‌شود و فرصت بسیار مناسبی برای شناخت بازارهای داخلی و بین‌المللی مصالح ساختمانی و بررسی تقاضای این محصولات است.

در نمایشگاه، تولیدکنندگان مصالح ساختمانی با معرفی محصولات و ایده‌های نو می‌توانند در بازارهای داخلی و بین‌المللی رشد کنند. تولید کنندگان مصالح ساختمانی، شرکت‌های ساختمانی، تاسیسات و تجهیزات، مهندسان شهرسازی، مهندسان عمران، انجمن صنفی مهندسان مشاور معمار و شهرساز و انجمن صادرکننده خدمات فنی و مهندسی ایران از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند. بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران، ۲۱ تا ۲۴ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ عصر از این نمایشگاه دیدن کنند.

دکتر تامین، فروشگاه اینترنتی تجهیزات و مصالح ساختمانی که همواره در تلاش برای بهبود فرایند انتخاب و خرید تجهیزات ساختمانی است با معرفی برندهای داخلی و خارجی باکیفیت در این نمایشگاه حضور دارد. سایت دکتر تامین با معرفی محصولات ساختمانی و برندهای مختلف فرایند مقایسه و خرید کالاهای ساختمانی را به فرایندی بسیار آسان تبدیل کرده است. برای خرید یک کالا می‌توانید ویژگی‌ها و قیمت برندهای مختلف را در سایت دکتر تامین مقایسه و بهترین محصول را خریداری کنید. در هنگام خرید محصولات، کارشناسان و مشاوران دکتر تامین با توجه به نیازهای پروژه، راهنمایی‌های لازم برای خرید محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهند. انتخاب بین برندهای مختلف ممکن است زمان‌بر و گیج کننده باشد اما دریافت مشاوره اختصاصی به انتخاب محصول متناسب با پروژه کمک می‌کند. در هنگام ساخت پروژه به کمک دکتر تامین می‌توانید دغدغه‌های خود را کاهش دهید و بدون نگرانی مصالح مورد نیاز را به راحتی تهیه کنید. دکتر تامین با ۱۱ دفتر در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، اردبیل، تبریز، رشت، آمل، همدان، کرمانشاه، اهواز و مشهد مقدس محصولات ساختمانی را در سراسر کشور تامین می‌کند و نمایشگاه بین‌المللی برای آشنایی با دکتر تامین و خدمات آن فرصت بسیار مناسبی را به وجود آورده است.

باشگاه مجریان، جدیدترین خدمت دکتر تامین در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران

حضور دکتر تامین در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

دکتر تامین با اجرای طرح باشگاه مجریان در نمایشگاه بین‌المللی تصمیم دارد گروهی از متخصصین اجرایی پروژه‌های ساختمانی را گردآوری کند. دکتر تامین در ساخت پروژه‌های ساختمانی مختلف مشارکت دارد و افراد با ثبت نام در باشگاه مجریان و اعلام حوزه‌ی تخصصی‌شان می‌توانند با این مجموعه همکاری کنند. با اجرای طرح باشگاه مجریان دسترسی به افراد متخصص در صنعت ساخت و ساز آسان می‌شود. کمک گرفتن از افراد متخصص یکی از عوامل بسیار مهم در پیشرفت پروژه‌های ساختمانی است که باعث بهبود کیفیت نتیجه‌ی کار، افزایش ایمنی ساختمان و تسریع روند پروژه می‌شود بنابراین انتخاب افراد شایسته و متخصص در این حوزه از ملزومات بهبود کیفیت و پیشرفت پروژه‌های ساختمانی است. دکتر تامین برای مجریان این باشگاه، تسهیلات مختلفی در نظر گرفته است. ارائه‌ی بیمه نامه به مجریان و برگزاری کلاس‌های آموزشی از جمله خدمات دکتر تامین برای اعضای این باشگاه است. علاوه بر کلاس‌های آموزشی و یادگیری مهارت‌های بیشتر، برای این افراد، امکان خرید از دکتر تامین با تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده است. از جمله محصولات دکتر تامین می‌توان به تانکر آب (مخزن یا منبع آب)، سیم و کابل برق، لوله پی وی سی، لوله نیوپایپ و خرید میلگرد بستر اشاره کرد.

فروش انحصاری و اختصاصی برخی از محصولات در غرفه دکتر تامین

حضور دکتر تامین در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

انتخاب برند برای محصولات از دغدغه‌های مهم در هنگام ساخت پروژه‌های ساختمانی است. انتخاب برند باکیفیت که به راحتی قابل خریداری و در دسترس باشد باعث تسریع روند ساخت پروژه و ایجاد نتیجه‌ی بهتر می‌شود. در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، برخی از محصولات ساختمانی به صورت اختصاصی در غرفه دکتر تامین ارائه می‌شوند. محصولات تخصصی برند مدرن از جمله این محصولات است که بسیاری از کالاهای مورد نیاز در هنگام ساخت و ساز را تامین کرده است. کیفیت و تنوع بالای برند مدرن زمینه‌ساز خرید بدون دغدغه و نگرانی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این محصولات و کاربرد آن‌ها می‌توانید از کارشناسان و مشاوران حاضر در غرفه دکتر تامین در نمایشگاه بین‌المللی کمک بگیرید. فروش انحصاری محصولات برند مدرن توسط دکتر تامین صورت می‌گیرد. برند مدرن شامل محصولات مربوط به تاسیسات مکانیکی مانند پکیج و رادیاتور، تاسیسات الکتریکی مانند سیم و کابل برق ، پوشفیت نیوفلکس، روشنایی و تجهیزات آشپزخانه و لوازم بهداشتی مانند شیرآلات بهداشتی را می‌توانید در سراسر ایران به راحتی از دکتر تامین تهیه کنید. ‎

برای بازدید از غرفه دکتر تامین و دریافت مشاوره از کارشناسان و مشاوران این مجموعه، می‌توانید در روزهای نمایشگاه از ساعت ۸ الی ۱۵ به سالن 8 و 9 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعه کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1661080

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =