۰ نفر
۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۹

فارس خبر داد:

انتشارات آمازون به زودی کتاب‌هایی را برای تشویق کودکان چاق به رعایت رژیم غذایی و کاهش وزن منتشر می‌کند. اولین سری از این داستان‌ها با عنوان «مگی رژیم می‌گیرد» اکتبر سال جاری منتشر و روانه بازار کتاب می‌شود.این کتاب که برای تشویق کودکان به ویژه دختران نوجوان به رعایت رژیم غذایی و پرهیز از چاقی به رشته تحریر در آمده است قرار است روز شانزدهم اکتبر سال جاری منتشر و روانه بازار کتاب شود.

بنابر گزارش آمازون، نویسنده در این اثر با روایت داستانی جذاب علاوه بر آنکه کودکان و نوجوانان را به ورزش روزانه و شرکت در تیم‌های حرفه‌ ای ورزشی در مدارس تشویق می‌کند رعایت رژیم غذایی مناسب را نیز از مهم‌ترین عوامل داشتن وزن ایده ال به کودکان معرفی می‌کند. این کتاب با نام «مگی رژیم می‌گیرد» به قلم «پائول ام.کرامر» نوشته شده و انتشارات آمازون چاپ آن را بر عهده دارد.

مگی رژیم می گیرد

«کرامر» نویسنده کتاب «مگی رژیم میگیرد» در این اثر که به زودی منتشر می‌شود داستان دختربچه‌ای 14 ساله را به رشته تحریر درمی‌آورد که برای کاهش وزن به کمک ورزش و رژیم غذایی می‌پردازد و به این ترتیب یک سرانجام پس از کاهش وزنش به یکی از بازیکنان تیم فوتیال مدرسه تبدیل می‌شود که مهارت زیادی در بازی دارد و اعتماد به نفس از دست رفته خود را دوباره پیدا کرده است.

این کتاب و سری کتاب‌های مشابه که برای گروه سنی 6 تا 12 سال به رشته تحریر در آمده به دلیل افزایش تعداد کودکان چاق در آمریکا و برای پیشگیری از افزایش تعداد کودکان چاق و تشویق آنها به کاهش وزن با همکاری نشر آمازون منتشر و وارد بازار کتاب خواهد شد.

«کرامر» نویسنده کتاب در این باره معتقد است: تا امروز راه‌های بسیاری برای مبارزه با چاقی از طریق وبلاگ نویسی و رسانه‌های مختلف صورت گرفته است اما بنده معتقدم که ارائه اثری داستانی در این زمینه برای کودکان و نوجوانان موثر‌تر است.

به اعتقاد این نویسنده در حال حاضر وضعیت جسمی کودکان و نوجوانان در آمریکا در شرایط سالمی قرار ندارد و مسئله چاقی گریبان بسیاری از مردم به ویژه کودکان و نوجوانان را گرفته است.

این کتاب که با همکاری نشر آمازون به زودی در نیمه اکتبر 2011 منتشر و روانه بازار می شود در حال حاضر برای پیش خرید در سایت این ناشر قرار گرفته است.‌

291/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 168853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =