مرضیه برومند به عنوان کارگردان فیلم «گربه‌های ایرانی» انتخاب شده است.

به گزارش آفتاب سایت خبری سیما فیلم اعلام کرد که بهروز خوش‌رزم تهیه کننده این تله‌فیلم در حال مذاکره برای یافتن سرمایه‌گذار جهت مشارکت در تولید است تا آن را برای گروه سنی کودک و نوجوان بسازد.

این تله فیلم که علی فیاض منش آن را نوشته است، درباره گربه ایرانی جنوب شهری است که بلیت سینما قاچاق می‌کند، دله دزد و کلا در کار خلاف است. روزی در سفرش به بالای شهر، یک گربه اشرافی می‌بیند و عاشقش می‌شود.

خو‌شرزم درباره‌ این تله‌فیلم گفت: «از آنجا که نقش اصلی این فیلم یک گربه است، در حال مشاوره‌ایم که ببینیم آیا می توانیم گربه را به شکل طبیعی ( و نه عروسکی ) در کار داشته باشیم یا خیر. در صورتی که بخواهیم این کار را بکنیم هزینه‌های تولید بالا می‌رود و لازم است به صورت مشارکتی آن را در سیما فیلم بسازیم.

خوش رزم درباره این که آیا تکنولوژی لازم برای این کار در ایران وجود دارد یا خیر، گفت: «در ایران ما از چنین توانایی برخوردار نیستیم اما امکاناتی داریم و باید ببینیم با آنها چه می‌شود کرد. ضمن این که با دوستانی در انگلیس نیز در حال گفت و گو هستیم».

او افزود: «شاید بشود تلفیقی ازعروسکی و واقعی کار کرد؛ اما به طور قطع عروسکی صرف کار کردن مشکلاتی ایجاد می‌کند. به عنوان مثال ما هرگز در یک کار عروسکی نمی‌توانیم یک لانگ شات از یک گربه‌ای که دارد راه می‌رود‌، داشته باشیم».

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 17064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =