پیام تسلیت مدیریت شهری شهرکرد در پی شهادت پاسدار شهید سرافراز «محمد گودرزی‌شهرکی»

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهرکرد با صدور پیامی شهادت مظلومانه ستوان‌دوم پاسدار شهید «محمد گودرزی‌شهرکی» و سه بسیجی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،مدیریت شهری شهرکرد شهادت ستوان‌دوم پاسدار شهید «محمد گودرزی‌شهرکی» به همراه سه نفر از بسیجیان شجاع و غیرتمند طرح امنیت به نام‌های «رحیم‌بخش پرکی» (اهل سنت) «حمیدرضا عابدی» و «محمود نیک‌خواه‌زاده» از نیروهای مدافع امنیت کشور که در منطقه مرزی سراوان به فیض شهادت نائل آمدند را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

"وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ"

تربیت‌یافتگان نهضت مقدسی که بنیان آن به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بنا شد، مسیری جز حق‌طلبی و دفاع از مظلومان و مستضعفان را دنبال نخواهند کرد و در این راه دریغی از نثارخون و بذل جان خود برای تحقق آرمان‌های والا و متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مبارزه با دشمنانش نخواهند داشت.

خبر پرواز روح بلندوملکوتی ستوان‌دوم پاسدار شهید سرافراز «محمد گودرزی‌شهرکی» به همراه سه نفر از بسیجیان شجاع وغیرتمند طرح امنیت «رحیم‌بخش پرکی» (اهل سنت) «حمیدرضا عابدی» و «محمود نیک‌خواه‌زاده» از نیروهای بصیر مدافع امنیت کشور در منطقه مرزی سراوان در دفاع از امنیت کشور به دست عُمّال فریب خورده و بازیچه دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی باعث تأسف و تأثر فراوان شد.

ضمن تعزیت و تسلیت شهادت مظلومانه مدافعان حریم جمهوری اسلامی ایران به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده‌های داغدار و معزز این عزیزان، مردم شهید پرور، متدین و انقلابی استان چهارمحال و بختیاری به ویژه مردم متدین و قدرشناس شهرکیان، امیدواریم خداوند منان این شهدای والاقدر را با اولیای خود محشور نماید و به بازماندگان آن عزیزان، صبر و توفیق وعمر باعزت مرحمت فرماید.

شایان توجه است، در یک اقدام تروریستی و درگیری ایجاد شده بین گروهک‌های تروریستی با نیروهای شجاع وجان برکف تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی سراوان ستوان‌دوم پاسدار محمد گودرزی‌شهرکی به همراه سه نفر از بسیجیان سلحشوروبصیر طرح امنیت به نام‌های رحیم بخش پرکی (اهل سنت) حمیدرضا عابدی و محمود نیک خواه زاده به شهادت رسیدند.

براساس اعلام روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق، حضور مقتدرانه و حجم سنگین آتش مدافعان امنیت باعث متواری شدن عناصر گروهک به خاک پاکستان شد.

ستوان دوم پاسدار شهید محمد گودرزی‌شهرکی سال ۹۱ به استخدام تیپ قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری در آمد و یک‌سال از زندگی مشترک وی می‌گذرد، رحمت و رضوان الهی بر آن افتخار آفرینان شهید باد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1709552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =