برندگان جوایز خلاقانه اِمی که پیش از اهدای جوایز اصلی این جایزه معرفی می‌شوند، اعلام شدند.

به گزارش خبرآنلاین، سریال «امپراتوری پیاده‌رو تخته‌کوب» محصول شبکه اچ‌بی‌او شنبه شب هفت جایزه امی بخش فنی را به خانه برد.

جایزه بهترین انتخاب بازیگر، تدوین صوتی و طراحی صحنه از جمله جوایزی بود که سریال محبوب منتقدان در جریان مراسم این جایزه در لس‌آنجلس گرفت.

جوایز خلاقانه امی روی رشته‌های فنی تمرکز دارد، اما برای پربار بودن مراسم اهدای جوایز، جایزه‌های بخش بهترین بازیگر مرد و زن مهمان و بهترین مجری برنامه واقع‌نما هم اهدا می‌شود.

دلیل جدا بودن مراسم اهدای جوایز خلاقانه بالا بودن تعداد نامزدها است، برای مثال امسال شبکه اچ‌بی‌او در 104 رشته نامزد بود که از این بین 75 نامزدی مربوط به رشته‌های فنی بود. مراسم اهدای جوایز در تالار نمایش نوکیا برگزار شد و گزیده آن 17 سپتامبر از شبکه ریلزچنل پخش می‌شود.

شبکه اچ‌بی‌او 15 جایزه بخش فنی را از آن خود کرد و بعد از این شبکه پی‌بی‌اس با 10 جایزه و فاکس با 9 جایزه رکورددار جوایز بخش فنی بودند.



گوئینت پالترو در «گلی»

«مرگبارترین صید» از شبکه دیسکاوری و «گتی‌برگ» از شبکه هیستوری هرکدام چهار جایزه به خانه بردند. «مرگبارترین صید» جایزه بهترین برنامه واقع‌نما، تدیون، فیلمبرداری و میکس صدا را گرفت. «گتی‌برگ» که ریدلی و تونی اسکات تهیه‌کننده آن هستند جایزه ویژه برنامه غیرداستانی، بهترین لباس، جلوه‌های ویژه تصویری و تدوین صدا را برد.

جاش پرابست جایزه بهترین مجری برنامه واقع‌نمای مسابقه‌ای را برای «بازمانده» گرفت.

برخلاف انتظار بسیاری جولیا استایلز برای بازی قدرتمند خود در «دکستر» جایزه بهترین بازیگر زن مهمان سریال درام را نگرفت و این جایزه به لورتا دیواین برای بازی در «آناتومی گری» رسید. جایزه بهترین بازیگر زن مهمان سریال کمدی به گوئینت پالترو برای «گِلی» رسید.

در بخش بهترین بازیگر مرد مهمان هم در کمال شگفتی جایزه به پل مک‌کرین برای بازی در «قانون هری» رسید و بازی جرمی دیویس برای «محق» دیده نشد.

جاستین تیمبرلیک، خواننده جایزه بهترین بازیگر مرد مهمان سریال کمدی را برای «شنبه شب بطور زنده» گرفت. او همچنین جایزه بهترین موسیقی و ترانه اریژینال را برای این سریال گرفت.

جایزه بهترین برنامه انیمیشن به «فوتوراما» رسید و موریس لامارش برای این سریال جایزه بهترین صداپیشه را به خانه برد.



طراحی نام «بازی تاج و تخت» در عنوان‌بندی سریال

جایزه بهترین فیلمبرداری با چند دوربین به سریال «کلیولند داغ» رسید. «میلدرد پیرس» با بازی کیت وینسلت جایزه بهترین سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی و بهترین موسیقی را گرفت.

جایزه بهترین گریم به «مردگان متحرک» فرانک دارابانت اعطاء شد. جایزه بهترین طراحی لباس به «خاندان بورجا» رسید. «بازی تاج و تخت» جایزه بهترین طراحی عنوان‌بندی را گرفت و جایزه بهترین موسیقی عنوان‌بندی هم به «خاندان بورجا» رسید.

برندگان جایزه امی 18 سپتامبر (27 شهریور) در مراسمی معرفی می‌شوند.

هالیوود ریپورتر / 10 سپتامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 172582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =