روزنامه کیهان نوشت:

پخش برنامه ای طولانی علیه رهبر معظم انقلاب توسط تلویزیون دولتی انگلیس با واکنش های مختلف در محافل ضدانقلاب مواجه شد. شبکه بی بی سی در این برنامه سعی کرد به عقده گشایی علیه انقلاب اسلامی به نیابت از سران انگلیس و آمریکا و رژیم صهیونیستی بپردازد.

با وجود کینه توزی بی سابقه تهیه کنندگان شبکه وابسته به سرویس جاسوسی و وزارت خارجه انگلیس که در جای جای برنامه تهیه شده موج می زند اما اذعان به برخی حقایق باعث خشم محافل ضدانقلاب شده است از جمله آنجا که می گوید «آنچه آیت الله خامنه ای را از بسیاری از رهبران و حاکمان تاریخ ایران ممتاز می کند، نگاه منطقی و عملگرایانه او به سیاست است. او برخلاف بسیاری از حاکمان، مرد عکس العمل های آنی نیست. موارد معدودی گزارش شده [؟!] که کنترل خود را از دست داده و تصمیمی گرفته باشد که با دوراندیشی سیاسی وی ناسازگار است. زندگی سیاسی [آیت الله] خامنه ای نشان می دهد او هیچ وقت شتابی برای قدرت گرفتن نداشته است اما به خاطر پرهیز از تندروی، هیچ گاه هم مجبور نشده از نردبان قدرت [اقتدار] پایین بیاید. مرز دوست و دشمن برای او مرز روشنی است و او در برخورد با مخالفان [دشمنان] غالبا برخورد قهرآمیزی دارد اما زمان زیادی لازم است تا دشمنی کسی برای او به اثبات برسد... شیوه مدیریتی [آیت الله] خامنه ای در مقابله با بحران های سیاسی شیوه ای دوسویه است. او ابزار همدلی و سرکوب را که در ادبیات سیاسی شیعه به جاذبه و دافعه حاکم مشهور است، به طور همزمان و هماهنگ به کار می گیرد... همسر وی در هیچ مراسم رسمی حاضر نمی شود و تاکنون حتی تصویری از او منتشر نشده است. چهره همسر او آن قدر ناشناخته است که حتی در زمان بستری شدن یک هفته ای در بیمارستان قلب، پرستاران و دکترها نمی دانستند او همسر رهبر ایران است. آیت الله خامنه ای برخلاف بسیاری از سیاستمداران ایران، پسرانش را از فعالیت های اقتصادی یا داشتن مناصب حکومتی منع کرده است.»

بی بی سی در عین حال در این برنامه به انواع عقده گشایی ها روی آورد تا شاید بخشی از داغ هایی که استعمارگران نوین از رهبری هوشمندانه حضرت آیت الله خامنه ای به ویژه طی چند سال اخیر در منطقه خاورمیانه دیده اند، تشفی پیدا کند.

/27217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    0 0
    خداوند عمر طولانی و با عزت به شاگرد بر حق پیر جماران عطا کند ...اللهم عجل لولیک الفرج
  • بدون نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    0 0
    جانم فدای رهبر
  • بدون نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    0 0
    خدايا رهبر عزيزمان را در پناه خودت مصون و سلامت بدار. آمين
  • آرش IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    0 0
    مهور اتحاد رهبری است تصور جامعه بدون رهبرلایق تکرار تاریخ است.
  • بدون نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    0 0
    چرا پارازیت انداختن که نتونیم این برنامه رو ببینیم؟
  • میثم IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • علي IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    0 0
    خدايا رهبر مارا نگه دار گل پيغمبر مارا نگه دار
  • بدون نام IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    مرگ بر ضد ولایت فقیه.