مهر نوشت:

یک نماینده اصولگرای مجلس نشست دیروز اصولگرایان مجلس با علی لاریجانی را فعالیت سیاسی در راستای دفاع از ماهیت مجلس هشتم و تاکید بر استقلال سیاسی این مجلس خواند و گفت: حرف های مجلس هشتم باید در محافل سیاسی و انتخاباتی شنیده شود.

حشمت الله فلاحت پیشه افزود: در گیر و دار رقابت های انتخاباتی که در حال شکل گیری است نباید جایگاه مجلس هشتم نادیده گرفته شود. طیف مستقلی در مجلس هشتم که  با جریان انحرافی و فتنه در طول 4 سال گذشته  مرزبندی دقیقی داشته، اعتقاد دارد که احزاب و گروه های سیاسی که در مجلس فعالیت می کنند  باید رویه ای در راستای استقلال مجلس هشتم داشته باشند.

وی با بیان مقتضیات خاص مجلس هشتم اظهار داشت: مجلس هشتم هنوز پایان نیافته است و مسائل مهمی در این مجلس باقی مانده که نباید زیر سایه فعالیت های انتخاباتی مغفول بماند. اصلاح طلبان و اصولگرایانی که سازو کار های انتخاباتی را آغاز کرده اند، جایگاه مجلس هشتم در ساز و کار های سیاسی را نادیده گرفته اند.

وی با بیان اینکه مجلس هشتم در شرایط نوسان سیاسی سال های حضور در حاکمیت موضع گیری های خوبی داشت افزود: جایگاه مجلس هشتم بسیار بالاتر از جایگاه طیف های انتخاباتی است که فقط در کارزار انتخابات ظهور و بروز پیدا می کنند.

فلاحت پیشه تاکید کرد: مجلسی که 4 سال در ساز و کارهای سیاسی کشور حضور داشت باید حرفش در محافل سیاسی و انتخاباتی شنیده شود.

/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 175443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =